וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נהגי מונית יפגינו נגד הוזלת מחירי הנסיעה: "מזלזלים בנו"

14.11.2016 / 0:50

כ-500 נהגים צפויים למחות היום בקריית הממשלה בירושלים נגד החלטת משרדי האוצר והתחבורה על הפחתת התעריפים ב-11%. יו"ר ארגון הנהגים: "אי אפשר להתפרנס בכבוד במדינה הזאת"

מונית נוסעים. ניר בן טובים
"דורשים מאיתנו להוסיף עוד שלוש שעות עבודה ביום"/ניר בן טובים

מאות נהגי מוניות צפויים לקיים היום (שני) בבוקר שיירת מחאה באזור קריית הממשלה שבירושלים, במחאה על ההחלטה להוזיל מחירי הנסיעה ב-11%. ההחלטה התקבלה על ידי ועדה בין-משרדית של האוצר והתחבורה, בעקבות ירידה בעלויות התפעול ועדכון מחירי הדלק.

"במשרד האוצר רוצים שנחזור לעבוד 'שחור' כמו כל החאפרים", אמר לוואלה! NEWS שי דיין, יו"ר ארגון ועד נהגי המוניות, וממובילי המחאה. "בין 300 ל-500 נהגים כבר אישרו את הגעתם, מחר כל קריית הממשלה תהיה מלאה במוניות. הגיע הזמן שראשי האוצר וחברי הכנסת ישמעו את צעקתנו. עד מתי ימשיכו לזלזל בנו ולנגוס לנו בכיס? למה אי אפשר להתפרנס בכבוד במדינה הזאת?", שאל בכעס.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד להונאת ענק נגד מטפלי קשישים: הבטיחו אשרות עבודה - ונעלמו
אחרי שהקים מפעל חיים לנתינה – הפעיל החברתי מנסה להציל את בנו
הרוצח הלא השקט: כיצד הפך זיהום רעש לאיום הבוער על בריאות הציבור

שי דיין, יו"ר ארגון ועד נהגי המוניות וממובילי מחאת נהגי המוניות. נובמבר 2016. באדיבות המצולמים
"רוצים שנהיה רעבים לפת לחם?" דיין/באדיבות המצולמים

דיין הוסיף כי משמעות הוזלת המחירים בשביל הנהגים היא הארכת יום העבודה. "הסנקציות והקנסות החדשים של האוצר דורשים מאיתנו להוסיף בכל יום עוד שעתיים או שלוש של עבודה על הכביש. זה גם מסוכן, גם לא בריא וגם לא הגיוני. הם רוצים שנהיה רעבים לפת לחם? יש כאן נהגים ונהגות שהם המפרנסים היחידים בבית, וגם בהם רוצים לפגוע. אם רוצים להעביר רפורמה, שיעשו את זה בצורה מסודרת ולא יפגעו לנו בכיס בברוטאליות", אמר.

היום צפויים לצאת הנהגים ממוקדים רבים ברחבי הארץ, בהם תל אביב, ירושלים, בית שמש, בת ים ויישובי הצפון והדרום, במטרה לגרום למקבלי ההחלטות במדינה, ובפרט למשרד האוצר, להתייחס לטענותיהם. "בדרך שלנו נראה לקברניטי האוצר מה זה לשבור את המונה. כולנו תקווה שמישהו מחברי הכנסת, השרים והפקידים הבכירים יצא אלינו ויקשיב לנו", אמר דיין.

בחודש ספטמבר האחרון חתם שר האוצר, משה כחלון, על צו המורה על הפחתת תעריף הנסיעה במוניות. ועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והתחבורה היא שהמליצה לשרים על ההפחתה, לאחר הליך של שימוע ציבורי ודיון על ההערות שהתקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully