וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי נהרג שנתיים לאחר שאחיו מת ממחלה: "לאחותו הייתה תחושה רעה"

6.11.2016 / 12:07

מאות בני אדם ליוו את אושרי בן ה-17 בדרכו האחרונה, לאחר שנהרג אתמול בתאונה כביש 40 באזור קריית גת. "שוטר אמר לי שההרוגה היא בת", סיפרה האם. "התעקשתי שזה בן עם שיער ארוך ויפה אבל הוא אמר שהכול בסדר. אחרי זמן רב הבנתי שאכן איבדתי את הבן שלי"

צילום: בני בן סימון, עריכה: אביב אירגז

מאות בני אדם ליוו היום (ראשון) את אושרי מגידיש בן ה-17, שנהרג אתמול בתאונת דרכים, בדרכו האחרונה בבית העלמין שבמושב נועם. מגידיש, תושב היישוב שלווה, נהרג יחד עם צעיר נוסף, בן 18, כשרכבם סטה לנתיב הנגדי בכביש 40 באזור קריית גת, ונפגע על ידי האוטובוס. אושרי מת שנתיים וחצי לאחר אחיו, דניאל, שהלך לעולמו בעקבות מחלה.

"מדובר בילד מדהים, מיוחד במינו. ילד חכם שתמיד הקשיב וכיבד. כשאיבדתי את מאור ממחלה לפני כשנתיחם וחצי, הוא תמך בי וחיזק אותי", אמרה גלית, אמר. "הוא ביקש ממני לקחת אותו, אך אני בדיוק חזרתי מנסיעה ואמרתי לו שייקח כסף למונית, החבר של הבת שלי התנדב לקחת אותו", סיפרה על השתלשלות האירועים.

עוד בוואלה! NEWS:
לא שומרים את הנשק בבית: המיליציות של טראמפ שיפטרלו בקלפיות
גדל בשומרון, גויס בחו"ל: הרשות עצרה פלסטיני שניסה לבצע פיגוע נגד חיילים
"אויבי העם": החלטת השופטים שקורעת את בריטניה מחדש

תאונת דרכים בין רכב פרטי ואוטובוס, סמוך לקריית גת. 5 בנובמבר 2016. מד"א
אושרי על רקע זירת התאונה, אתמול/מד"א

"הם לא ענו לטלפונים והבת שלי הרגישה שמשהו לא טוב, והחלטתי לצאת למקום התאונה כי ראיתי את צבע המכונית", הוסיפה האם. "התחננתי לשוטרים שיתנו לי לראות את המכונית. אחד מהם ניגש אליי ואמר: 'זה לא הבן שלך, זאת בת שנהרגה'. התעקשתי, אמרתי לו שזה בן עם שיער ארוך ויפה, אבל הוא אמר לי שהכול בסדר ושהבן שלי לא פה, רק אחרי הרבה זמן הבנתי שאיבדתי את הבן שלי".


ליאור דוכן, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצועים, סיפר אתמול: "כשהגענו למקום התאונה המחזה היה מזעזע. הרכב הפרטי היה מרוסק לחלוטין ובתוכו נלכדו שני נוסעים שהיו ללא רוח חיים. הפציעות שלהם היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. מספר נוסעים שהיו באוטובוס התהלכו במקום כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות קלות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו שניים מהם לבית החולים סורוקה באמבולנס של מד"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully