וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו בהתנגשות בין אוטובוס לרכב פרטי ליד קריית גת

6.11.2016 / 9:05

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה התאונה בכביש 40, ליד המושב עוזה, מצאו בן 17 ובן 18 ללא רוח חיים וקבעו את מותם. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם באורח קל. מפקד צוות החילוץ: "זו זירה קשה מאוד". מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב סטה לנתיב הנגדי - ונפגע

צילום: מד"א

נער בן 17 מהמושב שלווה ובן 18 מקריית גת נהרגו אמש (שבת) בתאונת דרכים בין אוטובוס לכלי רכב פרטי בכביש 40, סמוך למושב עוזה שבאזור קריית גת. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו שני בני אדם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם בזירה. הצעיר מבין ההרוגים הוא אושרי מגידיש. לשני הפצועים הנוספים הם העניקו טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג רכב שהגיע מכיוון דרום איבד שליטה מסיבה לא ידועה וסטה לנתיב הנגדי, שם נפגע על ידי אוטובוס שנסע על הכביש. הכביש נסגר לשני הכיוונים בין צומת קריית גת דרום לצומת אבן שמואל.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
רבבות בעצרת הזיכרון לרצח רבין; הרצוג: "תם פרק ממשלת האחדות"
חפירת מנהרות, הברחת נשק ופיגועים: ישראלים בשירות המדינה האסלאמית
כל התרחישים האפשריים: זה מה שטראמפ צריך כדי להביס את קלינטון

תאונת דרכים בין כלי רכב פרטי ואוטובוס בכביש 40 באזור קריית גת. 5 בנובמבר 2016. מד"א
זירת התאונה בכביש 40, הערב/מד"א

מפקד המשמרת וצוות החילוץ שנמצא במקום סיפר כי "מדובר בתאונה קשה ביותר ובזירה קשה מאוד". לדבריו, "מראה הלכודים בתוך הרכב ומצב הרכב מקשים מאוד את פעולות החילוץ. אנו פועלים לחילוץ הלכודים, אך התמונה קשה מאוד".

ליאור דוכן, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצועים, סיפר: "כשהגענו למקום התאונה המחזה היה מזעזע. הרכב הפרטי היה מרוסק לחלוטין ובתוכו נלכדו שני נוסעים שהיו ללא רוח חיים. הפציעות שלהם היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. מספר נוסעים שהיו באוטובוס התהלכו במקום כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות קלות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו שניים מהם לבית החולים סורוקה באמבולנס של מד"א".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תאונת דרכים בכביש 1 בסמוך למחלף שפירים שליד בית דגן, 5 בנובמבר 2016. מד"א
זירת התאונה הלילה בכביש 1/מד"א

שלשום בלילה נהרג גבר בתאונה דרכים בכביש 1, בסמוך למחלף שפירים שליד בית דגן. בתאונה, שאירעה במהלך מרדף משטרתי, נפצע צעיר בן 18 באורח קשה.

בסמוך לחצות הבחינו שוטרי אגף התנועה ברכב מסוג BMW שנסע במהירות של 180 קמ"ש בכביש 1, באזור נמל התעופה בן גוריון. השוטרים אותתו לנהג לעצור, אולם הוא האיץ את מהירותו אף יותר כדי להימלט מהניידת. השוטרים חסמו את כביש 1 בניסיון לעצור את כלי הרכב ובמקביל ניידת פתחה אחריו במרדף. בסמוך למחלף שפירים איבד הנהג שליטה על כלי הרכב והתנגש במעקה הנתיב המהיר.

(עדכון ראשון: 21:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully