וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרץ לצומת באור אדום - וגרם לתאונה קטלנית בבאר שבע

4.11.2016 / 9:00

כוחות מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40 במקום. "ניסינו להעניק טיפול, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד", סיפר חובש מד"א. בתאונה נפצעו שלושה - שניים במצב קשה ואחד בינוני

צילום: מד"א
הרוג ושלושה פצועים בתאונת דרכים בבאר שבע. דוברות מד"א, מד"א
כל הארבעה נלכדו בכלי הרכב וחולצו על ידי צוותי כיבוי. זירת התאונה, הלילה/מד"א, דוברות מד"א

גבר כבן 40 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך לצומת הקאנטרי בבאר שבע. בתאונה נפצעו עוד שלושה צעירים כבני 20, אחד מהם באורח אנוש והשניים הנוספים באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, גיל דדשב.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי נוסעיו של רכב מסוג מזדה הבחינו בדרך מצדה בעיר בניידת משטרה ונמלטו מהמקום בנסיעה פרועה. הניידת אותתה לכלי הרכב לעצור בצד, אך לא הפעילה אמצעים כגון כריזה או סירנה וביצעה מעקב אחר הרכב. על פי חוקרי המשטרה המזדה חצתה קו הפרדה ונכנסה לצומת הקאנטרי באור אדום, שם התנגשה בכלי הרכב השני שהגיע לצומת. עוד נמסר כי חקירת נסיבות התאונה נמשכת וכי נהג המזדה ושני הנוסעים שהיו עימו, טרם זוהו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ברקע דוח המבקר על "צוק איתן": כוכבי עדיין המועמד העיקרי לרמטכ"ל
חייל נפצע קל מירי לעבר מחסום באזור טול כרם; היורה נמלט
טורקיה: המשטרה עצרה את שני מנהיגי המפלגה הכורדית

הרוג ושלושה פצועים בתאונת דרכים בבאר שבע. דוברות מד"א, מד"א
"ראינו שני כלי רכב מעוכים". זירת התאונה, הלילה/מד"א, דוברות מד"א

החובשים פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בעיר לקבלת טיפול רפואי, כשהם סובלים מפגיעות רב מערכתיות. בשעות הבוקר התייצב מצבם של הפצועים ומצבו של הפצוע אנוש הוגדר כקשה מאוד. הוא ופצוע נוסף במצב קשה נותרו מורדמים ומונשמים ביחידה לטיפול נמרץ. מצבו של הפצוע הנוסף הוגדר בבוקר בינוני והוא סובל מחבלות בחזהו.

ירון בראל, חובש בכיר במד"א שהגיע למקום וטיפל בפצועים סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים. ההרוג נלכד באחד הרכבים כשהוא ללא רוח חיים. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך רגעים ספורים נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. ברכב השני נלכדו שלושה צעירים כבני 20. יחד עם כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו מהמושב האחורי פצוע מחוסר הכרה ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו אנוש. שני פצועים נוספים במצב קשה שחולצו מהמושבים בקדמת הרכב טופלו על ידנו בשטח ופונו במצב קשה לבית החולים בניידות טיפול נמרץ של מד"א".

אתמול נהרג צעיר כבן 20 שנפגע ממשאית בצומת עין חמד, בסמוך לאבו גוש, בכביש 1. הצעיר פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א כשהוא במצב קשה וסובל מפגיעה בראשו. בבית החולים נקבע בהמשך מותו של הצעיר מפצעיו.

(עדכון ראשון: 3:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully