וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: "הפורץ בקפוצ'ון" שודד דירות בראשון לציון

1.11.2016 / 17:10

בעיר נרשם גל פריצות לבתי מגורים שהחל בערב חג הסוכות. הקורבנות הראשונים של הפורץ היו 27 חוסים במעון לנכים, שיצאו לחופשת חג וגילו שכל רכושם נגנב. התושבים מודאגים

עריכה: אוהד פיטר

חמוש במברג וחובש כובע של קפוצ'ון על מנת להסתיר את פניו ממצלמות האבטחה, פעל בשבועיים האחרונים פורץ סדרתי בראשון לציון. לפי החשד, בלילות הוא נהג לפרוץ לבתים בעיר וכך הצליח לערער את ביטחונם של מאות תושבים. הלילה (שלישי) הוא פעל שוב בשכונת נחלת יהודה בעיר.

הפורץ החל במסע הפריצות שלו לבתים בראשון לציון בערב חג הסוכות, כאשר רבים העבירו את ארוחת החג בחיק המשפחה ומחוץ לבתיהם. בין קורבנותיו של הפורץ בערב זה, 27 חוסים בוגרים במעון נכים בנחלת יהודה. החוסים יצאו לחופשה בבתיהם ולפי החשד הפורץ חדר אל המעון וגנב את רכושם מהחדרים. בין היתר, הוא גנב מכשירי אלקטרוניקה, תכשיטים וכסף מזומן. עבור חלק מהחוסים, הציוד שנגנב היה כל רכושם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תשתיות מוזנחות והיעדר אכיפה: הכשלים מאחורי ההרוגים בכבישים
סימני השאלה שמרחפים מעל הרשעתו של צעיר יוצא אתיופיה ברצח קשיש
חשד: שוטר מג"ב לשעבר סחט צעיר בתל אביב ורצח אותו

פורץ סדרתי חמוש במברג, פעל בשבועות האחרונים בשכונות העיר ראשון לציון. מערכת וואלה! NEWS
הפורץ בשעת מעשה כפי שנקלט במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

במהלך ערב החג נרשמו ניסיונות פריצה ופריצות לבתים נוספים בעיר באותה השיטה. בחלק ממצלמות האבטחה, כולל במעון עצמו, נקלט החשוד בעת המעשה.

למרות ניסיונות של משטרת ראשון לציון לזהות ולאתר את הפורץ, הלילה חזר הפורץ לפעול וחדר לבית מגורים באותה השיטה. גל הפריצות לבתים עורר דאגה רבה בקרב התושבים. עקב כך, פורסמו ברשתות החברתיות צילומי מצלמות האבטחה, בניסיון לאתר את הפורץ, לאחר שהמשטרה גילתה קשיים לשים ידה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully