וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר מג"ב לשעבר סחט צעיר בתל אביב ורצח אותו

1.11.2016 / 16:00

גופת הנרצח, יואב קורי, התגלתה בדירה בעיר לפני כשלושה שבועות ובתחילה נחשד כי הוא מת מוות טבעי. בבדיקה עלה חשד לרצח וכמה ימים לאחר מכן נעצר השוטר לשעבר, אדלואו מולה, בחשד למעשה. זהותו הותרה לפרסום כדי לאתר גברים נוספים שהיו בקשר עמו

בניין בו שוטר לשעבר רצח גבר, סירקין, תל אביב. נובמבר 2016. מגד גוזני
הבניין שבו נרצח קורי/מגד גוזני

שוטר לשעבר נעצר בחשד לרצח של יואב קורי, גבר שגופתו נמצאה בדירה בעיר לפני שלושה שבועות - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. החשוד, אדלואו מולה, נעצר על ידי חוקרי מרחב ירקון לפני עשרה ימים.

גופתו של קורי נמצאה בדירה ברחוב סירקין בתל אביב ב-8 באוקטובר. בתחילה סברה המשטרה כי האיש מת מוות טבעי, אולם בדיקה במכון לרפואה משפטית קבעה כי קיים חשד שכדי נרצח. במהלך החקירה גילו חוקרי מרחב ירקון שיחות טלפון והתכתבות בין המנוח לאדם מסוים.

עוד בוואלה! NEWS:
"דרש לערוך בדיקה": צעיר מי-ם נאשם שהתחזה לאיש צוות ואנס יולדת
עקב טענות לעינויים בשב"כ: בריטי שהואשם בסיוע לחמאס ישוחרר
קצב הגיש בקשה חדשה לקיצור עונשו; ועדת השחרורים תתכנס בדצמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה חושדת שיותר מ-13 גברים נפלו קורבן. מולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעיצומה של חקירה סמויה התברר כי החשוד הוא מולה, שוטר משמר הגבול לשעבר, לבסוף עלה החשד כי הוא ביצע את הרצח. הוא נעצר לפני עשרה ימים ועל החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הבוקר פנה החוקר שחר זוגרי לשופטת חיותה כוחן וביקש להסיר את הצו כדי לפרסם את זהותו ולקבל פרטים נוספים עליו. השופטת הורתה על פרסום זהותו וקבעה כי פרסום הפרשה וזהותו של החשוד עשויה לקדם את החקירה. החוקר זוגרי טען בדיון כי המשטרה חושדת שיותר מ-13 גברים נפלו קורבן לסחיטה מצדו ולמעשיו האלימים.

(עדכון ראשון: 13:58)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully