וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרש לערוך בדיקה": צעיר מי-ם נאשם שהתחזה לאיש צוות ואנס יולדת

1.11.2016 / 13:00

על פי כתב האישום, רשק חאזם, צעיר ממזרח הבירה, נכנס לבית החולים שערי צדק, וביקש לבצע ביולדת "בדיקה פנימית" תוך שהוא מתחזה לעובד המקום. לאחר שביקשה ממנו לחדול, עזב אותה והמשיך לחדרים אחרים, שם ביצע מעשים מגונים ביולדות נוספות

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
לא זוהה על ידי הקב"ט. בית החולים שערי צדק/מור שאולי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד רשק חאזם, בן 29 מענאתא שבצפון-מזרח הבירה, בגין עבירות אונס ומעשים מגונים ביולדות בבית החולים שערי צדק בירושלים. חאזם הואשם גם בעבירות של גניבה וניסיון גניבה ממרכול הסמוך לבית החולים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, ביום שבת לפני כשבוע וחצי יצא חאזם, מחנות המכולת שבה הועסק לסניף שופרסל בקריית יובל בירושלים. הוא הציג את עצמו כעובד הרשת וגנב ממנו מוצרים בשווי של כ-1,800 שקלים. בכתב האישום נטען עוד כי בצאתו מהסופר הוא הבחין בניידת משטרה מגיעה למקום והחל להימלט ממנה. שוטר שרדף אחריו ברגל לא הצליח לתפוס אותו והוא נעלם לכיוון בית החולים.

לאחר מכן, בשעת בוקר מוקדמת, הוא הגיע לבית החולים שערי צדק ונכנס למחלקת היולדות שבקומה התשיעית. בהגיעו לאחד החדרים, ניגש הנאשם לאחת היולדות, תוך שהוא מתחזה לאיש צוות רפואי, ושאל אותה אם היא מעוניינת שיביא למיטתה את ארוחת הבוקר מחדר האוכל. היא השיבה לו בשלילה, אך אז אמר לה שהוא צריך לערוך לה "בדיקה פנימית". הוא הרים את שמיכתה ונגע באיבר מינה בניגוד לרצונה. משהיולדת חשה כאב, היא דחפה את ידו מגופה. בתגובה הוא צבט בירכה וביקש ממנה להסתובב. היולדת סירבה ואמרה לו שהיא אינה זקוקה לבדיקה ושהיא אף אמורה להשתחרר מבית החולים.

אילוסטרציה. ShutterStock
ניסה לגנוב סלולרי מידה של יולדת. חדר לידה/ShutterStock

לאחר מקרה זה, יצא הנאשם מחדרה ונכנס לחדר של יולדת אחרת, שם חיפש חפץ לגנוב. לפי כתב האישום, משפגש ביולדת הוא נגע ברגלה, בניסיון לגרום לעצמו סיפוק מיני. כשהיולדת ניסתה לברר את זהותו הוא עזב את חדרה. בשלב זה נכנס חאזם לחדר של יולדת שלישית. הוא ליטף את ידה השמאלית וניסה לקחת את הטלפון הסלולרי שאחזה בידה. בתגובה, התעוררה היולדת בבהלה וניסה לברר את פשר מעשיו. היא הטיחה בו האשמות לפיהן ניסה לגנוב את מכשיר הסלולר שלה. הנאשם לא הרפה וביקש לבצע בה בדיקה, אך היא צעקה לעברו והוא עזב את החדר.

קצין הביטחון של בית החולים היה זה שדיווח למשטרה על אדם שנכנס לבית החולים, ניסה לגנוב מכשיר סלולרי ותקף מינית מטופלת. המשטרה פתחה אז בחקירה וזיהתה את הצעיר, ולאחר מכן הוא אותר ונעצר.מבית החולים שערי צדק נמסר בתגובה למקרה: "שערי צדק מקיים תחקיר יסודי כיצד הערים המתחזה על איש הביטחון בכניסה למחלקה וננקטו אמצעים למניעת אירועים דומים. כזכור שערי צדק דיווח מידית למשטרה והביא לזיהוי המתחזה באמצעות מצלמות האבטחה, עובדה שהביאה ללכידתו על ידי המשטרה סמוך לביצוע העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully