וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של ההרוגה מקריסת גוף התאורה: "לאימא שלי כבר אין איך לעזור"

ארז, בנה של אביבה חיון שנהרגה לפני כשנה וחצי באולם "עדיה", אמר לאולפן וואלה! NEWS כי הוא מאוכזב מהעונש שנגזר על בעלי האולם. מהנדס אזרחי: "אופייני מאד למתקנים בישראל שבונים בלי תכנון הנדסי. אני לא מופתע"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן.

ארז חיון, בנה של אביבה שנהרגה מקריסת גוף התאורה באולם האירועים "עדיה" לפני כשנה וחצי ביבנה התייחס היום (חמישי) לכתב האישום שהוגש נגד חמישה מהמעורבים ואמר כי "לאימא שלי כבר אין איך לעזור". בריאיון טלפוני לאולפן וואלה! NEWS הוסיף חיון כי "אנחנו לא מחפשים נקמה, אבל מחפשים צדק ושינוי".

חיון התייחס לעונשם של שני בעלי האולם במסגרת הסדר טיעון ואמר כי העונש אינו מדתי. "הם קיבלו חצי שנה של עבודות שירות על חיים שנלקחו, על רשלנות חד משמעית, על רשלנות שהיא בגדר פשע", אמר. "אם העונש היה חמור יותר, בעלי אולמות היו נזהרים הרבה יותר. אני מאשים בעיקר את המדינה שלא אכפה. ניסו לחסוך כסף וזה עלה בחיים".

עוד בנושא:
אביבה נהרגה בחתונה: "המדינה אשמה באוזלת היד"
אולם ללא רישיון, בעלים שהורשעו בפלילים ומהנדס שיצטרך לספק תשובות
"שמחה מהולה בעצב": חתונה ראשונה באולם "עדיה" מאז האסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרשלנות הייתה גדולה". גוף התאורה לאחר הקריסה באולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הוסיף כי "הרגשות קשים, אבל זה לא חדש לנו. יש דוח שאומר כמה הרשלנות הייתה גדולה. אני מרגיש אכזבה במישור האישי. איבדתי את היקר מכל, חש אכזבה מהמדינה ומרגיש לא בטוח, היום כל אולם אירועים יכול לעשות בדיוק אותו הדבר".

על מה שעבר על המשפחה מאז מות אימו אמר: "המקרה פירק את המשפחה שחיה בהלם, כולנו וכל מי שהיה באירוע. אלה מראות קשים ורגשות מאוד קשות. אני לא מאחל את זה לאף אחד. אנחנו עד היום מתקשים ללכת לאירועים, להתמודד עם זה, ומתקשים לחיות בלי אימא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"מאוד אופייני שבישראל בונים בלי תכנון הנדסי"

נראה שהאירוע הקשה לא הפתיע את העוסקים בתחום. רפי מימון, מהנדס אזרחי, אמר כי "זה אופייני מאד למתקנים בישראל שבונים בלי תכנון הנדסי. אני לא מופתע". הוא הוסיף כי "ביותר מ-50% מהבניה צמודת הקרקע בישראל, מתכנן החשמל הוא חשמלאי ולא מהנדס, מתכנן האינסטלציה הוא אינסטלטור שאין לו סמכות ואף אחד לא בודק את זה".

לדבריו, גופי תאורה ותקרות אקוסטיות כבר נפלו גם אחרי האירוע באולם עדיה. "אם אני לקוח שבא עכשיו לחתום על חוזה עם אולם, אני צריך לבקש מבעל האולם שמחות שיציג תעודות שמהנדס בדק את הכל", אמר מימון, "ראיתי אולמות שתקרת גבס קרסה רק כי מישהו הוסיף למעלה עוד רמקול או כריזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully