וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנצלים על חוסר הנוחות": גלויה הגיעה ליעדה "רק" אחרי 50 שנה

בני זוג מאוסטרליה גילו מתחת לחשבון המים שלהם גלויה מעט דהויה. החותמת שעליה הסגירה את השנה בה היא נשלחה - 1966. רשות הדואר האוסטרלית התנצלה והדגישה שרוב דברי הדואר מגיעים ליעדם בזמן

תיבות דואר. AP
הגלויה התחבאה מתחת לחשבון המים/AP

רבים כאן בארץ נוטים לכעוס על השירות שמעניקה חברת דואר ישראל, אך נראה שלפחות גלויה אחת ש"טיילה" באוקיינוס השקט ניצחה כל עיכוב בדואר המקומי שלנו. גלויה שנשלחה מפולינזיה הצרפתית, קבוצת איים השוכנת בין אוסטרליה לבין דרום אמריקה הגיעה ליעדה לאחר 50 שנים. בשבוע שעבר מצאו טים וקלייר דאפי, זוג מאדלייד שבאוסטרליה, את הגלויה צמודה לחשבון מים שגרתי שקיבלו. החותמת על הגלויה הסגירה את השנה בה היא נשלחה - 1966.

התקשורת המקומית דיווחה כי את הגלויה, שצבעה כבר דהה מעט, שלח אדם בשם כריס אל אדם בשם רוברט ג'ורג'יו לפני חצי מאה. בחזית הגלויה מופיעה תמונה של חוף פפיטי, אתר תיירותי באי טהיטי - האי הגדול ביותר בפולינזיה הצרפתית - ועליו ניצב בניין דונלד, בניין שהופיע רבות על גלויות מקומיות בשנות החמישים של המאה הקודמת. בגלויה עצמה, כריס כתב שהוא נהנה מאוד למרות מזג האוויר והלחות הגבוהה. טים דאפי מאמין שרוברט ג'ורג'יו, אליו נשלחה הגלויה, היה הבעלים המקורי של הבית בו הוא גר.

רשות הדואר באוסטרליה התנצלה על "חוסר הנוחות": "ברור שמשהו השתבש לפני 50 שנים, לאחר שהגלויה נשלחה בפולינזיה הצרפתית, ואנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות", אמר דובר של רשות הדואר באוסטרליה לתקשורת המקומית. "'דואר אוסטרליה' גאים בדיוק, בבטיחות וביעילות המשלוח של דברי דואר, ואנחנו בטוחים שרוב הדואר והחבילות מגיעים בזמן".

עוד בוואלה! NEWS:
"תבערה רחבת היקף": הארגון היהודי שעלול להבעיר את הר הבית
בצעד מפתיע: עיראק אסרה על מכירת אלכוהול במדינה
צעיר מירושלים חשוד שהתחזה לרופא וביצע מעשה מגונה ביולדת בשערי צדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully