וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מירושלים חשוד שהתחזה לרופא וביצע מעשה מגונה ביולדת בשערי צדק

23.10.2016 / 11:25

בן 29 מענאתא חשוד שנכנס לבית החולים בבירה, גנב מכשיר סלולרי ותקף מינית את האישה. הוא חשוד גם כי גנב ממרכול בטרם הגיע לבית החולים. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בשבעה ימים

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
הדיווח התקבל מהקב"ט. בית החולים שערי צדק/מור שאולי

צעיר בן 29 מענאתא שבצפון מזרח ירושלים נעצר אתמול (שבת) בחשד שביצע מעשה מגונה ביולדת שמאושפזת בבית החולים שערי צדק בבירה תוך שהוא מתחזה לרופא. מעצרו של הצעיר, שחשוד גם בגניבת מכשיר סלולרי מבית החולים ובגניבה ממרכול בדרום העיר, הוארך היום בשבעה ימים בבית משפט השלום בירושלים.

אתמול דיווח קצין הביטחון של בית החולים למשטרה על אדם שנכנס לבית החולים, גנב מכשיר סלולרי ותקף מינית מטופלת. המשטרה פתחה בחקירה וזיהתה את הצעיר, ולאחר מכן הוא אותר ונעצר.

מהחקירה שנערכת במרחב מוריה עלה כי באותו היום, החשוד, העובד במרכול בדרום העיר, נכנס למרכול אחר, גנב כמה פריטים, ומשהבחין בעלי המרכול במעשיו, השליך החשוד את הפריטים שגנב ונמלט. בהמשך הוא הגיע לבית החולים שערי צדק, שם גנב מכשיר טלפון נייד. לאחר מכן נכנס לאחת המחלקות, הבחין ביולדת השוכבת בחדרה, תקף אותה מינית ונמלט מהמקום.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "שערי צדק מקיים תחקיר יסודי כיצד הערים המתחזה על איש הבטחון בכניסה למחלקה וננקטו אמצעים למניעת אירועים דומים. כזכור שערי צדק דיווח מידית למשטרה והביא לזיהוי המתחזה באמצעות מצלמות האבטחה, עובדה שהביאה ללכידתו על ידי המשטרה סמוך לבצוע העבירה".

עוד בוואלה! NEWS:
חיל האוויר המצרי תקף בסיני: "כ-70 לוחמי דאעש נהרגו"
ח"כ חזן נגד יו"ר הקואליציה: "ביטן התבלבל, אנחנו לא בקוריאה הצפונית"
"אירוע חריג": התפתחות משמעותית בחקירת הפיגוע בגבעת התחמושת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully