וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה מתה לאחר שנשכחה כשלוש שעות ברכב בגליל

14.10.2016 / 20:45

מחקירה ראשונית עולה כי הפעוטה, בת כשלוש שנים, נשכחה במכונית והובאה למרכז רפואי בשפרעם כשהיא מחוסרת הכרה ומותה נקבע במקום. זה המקרה השביעי מתחילת השנה של מוות ילדים כתוצאה מהשארתם ברכב

מתה פעוטה בת שלוש שנשכחה ברכב באעבלין, 14 באוקטובר 2016. ספק 500
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. המרכז הרפואי אליו פונתה הפעוטה בשפרעם/ספק 500

פעוטה כבת שלוש מתה הערב (שישי) לאחר שהושארה במכונית במועצה המקומית אעבלין שליד שפרעם במשך כשלוש שעות. הפעוטה נמצאה בסביבות השעה 17:00 והובאה למרכז הרפואי "חייאת" בשפרעם כשהיא מחוסרת הכרה, ומותה נקבע. שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

"השארת ילדים קטנים ברכב ללא השגחה מהווה עבירה פלילית של סיכון חיים של קטין או חסר ישע", נמסר מהמשטרה. "השארת תינוקות או ילדים קטנים ברכב, גם אם חלונותיו פתוחים, מסוכנת מאד בשל חוסר היכולת של גופם של התינוקות לווסת הטמפרטורה בעוד שהטמפרטורה ברכב עולה במהירות".

עוד בוואלה! NEWS:
מנכ"לית אונסק"ו: אין לערער על הקשר בין היהדות להר הבית
מספר היהודים בשכונות הפלסטיניות בי-ם זינק בכ-40%
האב ספד לילדיו שנהרגו בתאונה: "סליחה שלא שמרתי עליכם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארגון "בטרם" נמסר כי זהו המקרה השביעי מתחילת שנת 2016 של מוות כתוצאה מהשארת ילד ברכב. מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, מסרה כי בתקופת החגים ישנה עלייה בדיווחים על מקרים מסוג זה, בשל השינוי בשגרה. "בעיקר בתקופות מסוג זה אני קוראת להורים לנקוט באמצעי בטיחות כמו לשים ארנק או פלאפון ליד התינוק, להתקין אפליקציה או להיות בקשר עם בן הזוג", הוסיפה.

בארגון ממליצים לוודא תמיד בעת היציאה מהרכב כי הוא ריק מנוסעים וכן לא להשאיר ילדים ברכב סגור בשום מקרה, אף לא לזמן קצר בלבד. עוד הוסיפו כי מומלץ להימנע משיחה בטלפון הנייד בזמן נסיעה ברכב בו ישנם ילדים, כדי למנוע אפשרות של הסחת דעת; וכן להקפיד על נעילת הרכב לאחר החנייה על מנת למנוע מילדים להיכנס ולשחק בתוכו.

(עדכון ראשון: 17:55)

  • עוד באותו נושא:
  • אעבלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully