וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג בעימותים במזרח ירושלים, הבית הלבן נגד טראמפ: כותרות החג

שר החוץ של רוסיה הכריז על כינוס ועידת חירום בנוגע למשבר בסוריה. המשפחה שעברה תאונה בגיאורגיה הועברה לטיפול בארץ. נסראללה: "לא נראה כי יש נתיב לפתרון בסוריה". סיכום חדשות יום הכיפורים

דיווח: פלסטיני נהרג בעימותים עם כוחות הביטחון במזרח ירושלים

פלסטיני נהרג הלילה (רביעי) בעימותים עם כוחות הביטחון בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים – כך דווח ברשת "סקיי ניוז" בערבית. עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים מתרחשים לסירוגין מאז פיגוע הירי שאירע בירושלים ביום ראשון, ובו נרצחו שני בני אדם.

המשפחה שנפגעה בתאונה בגיאורגיה הובאה לטיפול בישראל

חנוך ונעה גרינפלד וילדיהם יפתח ועברי, שנפגעו שלשום בתאונת דרכים קשה במהלך חופשה משפחתית בגיאורגיה, הובאו אתמול בטיסת חירום רפואית לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ד"ר ג'וש שרודר, אורטופד בכיר מבית החולים, יצא לגיאורגיה על הטיסה, שקיבלה אישור מיוחד ממשרד התחבורה, והביא את בני המשפחה לטיפול בארץ.

האם נעה הועברה לניתוח, בעוד שני הילדים מטופלים במחלקות טיפול נמרץ ילדים וכירורגית ילדים. האב חנוך נשאר להשגחה בבית החולים. בתאונה, שאירעה באזור תושתי שבמזרח גיאורגיה, נהרגו אחינועם, בת עשר, ונבו, בן חמש.

נסראללה: "המתח באזור גואה, אין פתרון מדיני למשבר בסוריה"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר אמש כי המתח במזרח התיכון גואה וכי נראה שלא צפוי פתרון פוליטי למלחמה בסוריה. "המצב באזור מתוח וחלה בו הסלמה, ולא נראה כי יש נתיב למשא ומתן או לפתרון", אמר נסראללה. הוא אף התייחס בפירוש לסוריה, שבה נלחם ארגונו לצד הנשיא בשאר אסד, ואמר כי "המתח, ההסלמה והעימותים צפויים להימשך".

דבריו נאמרו בנאום נדיר מול אלפי תומכים של הארגון בביירות בירת לבנון. הנאום נמשך יותר משעה והתקיים לכבוד יום העשורא שחל היום, ומצוין לאות אבל למותו של נכדו של הנביא מוחמד. תומכיו שרו כמעט ללא הפסקה "מוות לכל הסעודים", והניפו את אגרופיהם.

לברוב הכריז על ועידת חירום לגבי המלחמה בסוריה

שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב הכריז היום על כינוס ועידת חירום בנוגע למלחמה בסוריה ביום שבת הקרוב בלוזן שבשוויץ, בהשתתפות נציגים מרוסיה, מארצות הברית, מערב הסעודית ומטורקיה. בהודעה רשמית מלשכתו של לברוב, נמסר כי בכינוס ישתתף, בין היתר, שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי, וכי השניים הסכימו לדון בצעדים לקידום פתרון למשבר.

בשבוע שעבר, רוסיה הטילה וטו על הצעת החלטה שהגישה צרפת למועצת הביטחון של האו"ם, הקוראת להפסקת ההפצצות בחאלב. בדברים שנשא בפני פורום כלכלי במוסקבה, האשים נשיא רוסיה ולדימיר פוטין את צרפת בניסיון להכריח את מוסקבה, לדבריו, להטיל וטו על הצעות שכאלה, וטען כי פריז ממלאת את רצונה של ארצות הברית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הבית הלבן: התבטאויות טראמפ על נשים מגיעות לרמה של הטרדה מינית

הערותיו הפוגעניות של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, כלפי נשים מגיעות לרמה של הטרדה מינית – כך אמר אמש דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט, לעיתונאים על סיפון המטוס הנשיאותי "אייר פורס 1".

ארנסט התייחס בדבריו להקלטות של טראמפ שנחשפו בשבוע האחרון בכלי תקשורת שונים בארצות הברית, שבהן נשמע מתייחס באופן מבזה לנשים ומדבר בפתיחות על חיי המין שלו. הדובר הוסיף כי הנשיא המכהן ברק אובמה מצא את דברי טראמפ "דוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully