וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטיני נהרג בעימותים עם כוחות הביטחון במזרח ירושלים

על פי דיווח ברשת "סקיי ניוז", אדם אחד נהרג בעימותים בסילוואן. המשטרה דיווחה כי צעיר נפגע מירי, אולם לא אישרה את דבר מותו. לפחות שמונה פלסטינים ושני חיילים נפצעו בעימותים בימים האחרונים

צילום: דו"צ, עריכה: מתן חדד

פלסטיני נהרג הלילה (רביעי) בעימותים עם כוחות הביטחון בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים – כך דווח ברשת "סקיי ניוז" בערבית. עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים מתרחשים לסירוגין מאז פיגוע הירי שאירע בירושלים ביום ראשון, ובו נרצחו שני בני אדם. על פי דיווחים פלסטיניים, ההרוג הוא עלי שיוחי בן ה-20, ככל הנראה אסיר משוחרר.

ממשטרת מחוז ירושלים דווח כי בערב החג, רעולי פנים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי מג"ב בסילוואן. הלוחמים השיבו בירי, ונמסר כי זוהתה פגיעה בלפחות אחד מהפלסטינים, שנלקח לתוך סילוואן. המשטרה לא אישרה את הדיווח לפיו הנפגע נהרג מהירי.

בנוסף לכך, במהלך הלילה נורו זיקוקים והושלך בקבוק תבערה לעבר כוחות הביטחון בג'בל מוכבר. במהלך היום, רעולי פנים השליכו בקבוקי תבערה, יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוח שהוצב בעיסאוויה. הכוח פיזר את המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

עוד בנושא:
בצל הפיגוע: עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים במזרח י-ם
קו התפר המתוח בין מזרח למערב: הכביש בבירה שהפך לציר הפיגועים
עונש על הפיגוע: "נסיר מסדר היום תכניות בנייה במזרח ירושלים"

עלי שיוחי, פלסטיני בן 20 שנהרג בעימותים עם כוחות הביטחון בסילוואן. 12 באוקטובר 2016. ספק 500
נהרג במהלך עימותים. שיוחי בן ה-20/ספק 500

אתמול נפצעו לפחות שישה פלסטינים בעימותים עם כוחות הביטחון בשכונת א-ראם שבמזרח ירושלים, שלפי דיווחים פלסטיניים פרצו לאחר פשיטה ישראלית על בתים בשכונה. על פי הדיווחים, אחד מהם נפצע באורח בינוני והועבר לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ברמאללה. בתיעוד שפורסם ברשת "קודס", ניתן לראות ירי של כדורי גומי ושל אש חיה מצד הכוחות הישראליים, כמו גם שימוש ברימוני גז.

כמה שעות לאחר האירוע נפצעו באורח קל קצין וחיילת מיידוי אבנים בהפרות סדר שהתקיימו בא-ראם, וכן שני מפגינים שנפצעו מכדורי גומי. במקביל התקיימו הפרות סדר גם ברחוב סלאח א-דין שבמזרח הבירה. כמו כן, באותו יום סגרו כוחות הביטחון את חנות הממתקים של משפחת המחבל.

בפיגוע נהרג שוטר היס"מ רב-סמל מתקדם יוסי קירמה, בן 29, במהלך חילופי אש עם המחבל. קורבן נוסף היא לבנה מליחי, תושבת ירושלים בת 60. שלושה בני אדם נפצעו באורח בינוני, בהם אישה כבת 50 עם פצע בפלג גופה העליון ובני 68 ו-30 שנורו בגפיים. שתי נשים בנות 23 ו-42, שהיו ברכב שנפגע מירי המחבל, נפצעו באורח קל. שלושה בני אדם נוספים לקו בחרדה.

המחבל, בן 39 מסילוואן שבמזרח ירושלים, אשר שמו ופרטיו נאסרו לפרסום, נידון בעבר לשנת מאסר משום שהורשע בהסתה לטרור בפייסבוק. בכלי תקשורת פלסטינים דווח כי שני בניו של המחבל נעצרו במחסום קלנדיה בעקבות הפיגוע, ואחיו נעצרו בירושלים. עוד דווח כי כוחות הביטחון עצרו שני קרובי משפחה נוספים שלו בעת שהיו במסגד אל-אקצא בבירה. כמו כן, התקשורת הפלסטינית דיווחה כי בעקבות הפיגוע נעצר ראש "מועדון האסיר הפלסטיני" בירושלים, נאסר קוס.

(עדכון ראשון: 18:51)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון בא-ראם, מזרח ירושלים, 11 באוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
עימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים בא-ראם, ביום שלישי/צילום מסך, טוויטר
פיגוע ירי בגבעת התחמושת, ירושלים. אוקטובר 2016. תצפית TPS
זירת הפיגוע, ביום ראשון/תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully