וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לצעירה טרמפ - ואנס לאחר שסירבה: אישום נגד בן 32 מיבנה

בכתב האישום נכתב כי הנאשם, בן 32, הציע לצעירה בת 27 טרמפ ולאחר שסירבה עקב אחריה, משך אותה לבניין סמוך ושם תקף אותה. "דבר לא הרתיע אותו, גם לא החשש מפני העוברים בדרך"

אילוסטרציית אנס. ShutterStock
"הנאשם תפס אותה בגבה ובזרועה וניסה להכניס אותה לרכבו בכוח"/ShutterStock

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נטרו יאסו, תושב יבנה בן 32, בגין שני מעשי אונס של צעירה בת 27, תקיפה והחזקת סכין. לפי כתב האישום, האירוע התרחש בתחילת החודש בשעות הבוקר, כשיאסו הבחין בצעירה מחפשת מונית בתל אביב והציע לה טרמפ. הצעירה סירבה, והנאשם נסע בעקבותיה ואף נכנס לרחוב בניגוד לתמרור כניסה אסורה ובניגוד לכיוון הנסיעה. בנוסף, החזיק הנאשם ברכבו סכין באורך של 18 סנטימטרים ואלה מעץ.

עוד נכתב באישום כי "הנאשם החנה את הרכב ברחוב, ירד ממנו והלך אחר המתלוננת כדי לנסות לשכנע אותה לבוא עמו. כשהיא סירבה שוב, תקף אותה הנאשם על ידי כך שתפס אותה בגבה ובזרועה וניסה להכניס אותה לרכבו בכוח. המתלוננת התנגדה לכך. הנאשם אמר לה שתירגע ושהוא רק רוצה לאחל לה שנה טובה. המתלוננת ביקשה ממנו להניח לה ושימשיך לנסוע".

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות איומים ברשת נגד שופטות: הוגברה כוננות בבתי המשפט
חשיפה: "תלונה חסויה ושמות עדים נגד הרב הראשי של צפת הודלפו לידיו"
עונש על הפיגוע: "נסיר מסדר היום תכניות בנייה במזרח ירושלים"

גבר אזוק. ShutterStock
שכן החזיק בנאשם עד שהגיעה המשטרה למקום/ShutterStock

לאחר מכן, ניסתה הצעירה לסמן למכונית נוסעת לעצור והנאשם משך אותה לכיוון בניין ברחוב. "הוא הצמיד את המתלוננת לקיר הבניין ואנס אותה, תוך שהוא מנסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. כל אותה העת המתלוננת התחננה בפני הנאשם שיפסיק לאנוס אותה", נכתב באישום.

בהמשך, משך הנאשם בחוזקה את המתלוננת לכיוון הכניסה לבניין, הצמיד אותה בכוח לדלת הכניסה וביצע בה מעשה אינוס נוסף. "המתלוננת המשיכה להתחנן בפני הנאשם שיפסיק, אך הוא לא הקשיב לה, והפשיל את מכנסיו. המתלוננת לחצה על כל הכפתורים של האינטרקום בדלת הכניסה לבניין והתקשרה לחברתה, שלא ענתה לה, בתקווה שיצילו אותה מהמצב", נכתב. בשלב זה, שמע את המתלוננת שכן המתגורר בבניין. השכן ירד למטה, הפריד בין הנאשם למתלוננת והחזיק בנאשם עד שהגיעה המשטרה למקום.

עו"ד לילך שלום מפרקליטות מחוז תל אביב ציינה בבקשת המעצר כי הנאשם "תקף באכזריות אישה צעירה שעברה ברחוב, ללא כל סיבה, לא הקשיב לתחנוני המתלוננת, לא הפסיק את מעשיו, ואף נראה שרצה להמשיך בהם". לדבריה, "דבר לא הרתיע אותו, גם לא החשש מפני העוברים בדרך, דבר לא גרם לו להפסיק. המתלוננת שהלכה ברחוב בשעת בוקר מוקדמת בשבת, מצאה עצמה קוראת לעזרה, עד שיבוא מושיע, קורבן מקרי של יצרו האפל של המשיב, שלא שם לעצמו גבול ותקף אותה בקור רוח מצמרר, ופגע בגופה ובנפשה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully