וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטה סקסיסטית של טראמפ נחשפה; הוריקן מתיו נחלש: חדשות השבת

שני הרוגים ושלושה פצועים בתאונה חזיתית ליד נהריה. שיבושים בטיסות ליוון בשיא תקופת החגים עקב שביתה במדינה. פורסמו שתי פרשות הקשורות ליחסו המבזה של טראמפ לנשים. כותרות סוף השבוע

אם ובנה נהרגו בהתנגשות שני כלי רכב ליד נהריה; שלושה נפצעו

גבר בן 42, תושב המושב גנתון שליד רמלה, ואמו בת ה-81 מחיפה נהרגו היום בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 89 ליד נהריה. בת זוגו של הגבר, בת 39, נפצעה באורח קשה ובנם הפעוט בן השנתיים וחצי נפצע קל. אדם ששהה ברכב השני, תושב נהריה בן 37, נפצע באורח בינוני-קשה. שלושת הפצועים הועברו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

ארבעה מההרוגים ומהפצועים נלכדו בכלי הרכב וחמישה צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של רשף ישראל שייה פעלו לחילוצם. מהמשטרה נמסר כי צומת כברי נחסם לתנועה לכיוון נהריה בעקבות התאונה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בכביש שבו יש נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, שנגרמה כתוצאה מסטיית אחד מכלי הרכב

בשיא תקופת החגים: שיבושים בטיסות ליוון בעקבות שביתה במדינה

עובדי רשות שדות התעופה ביוון פתחו היום בשביתה בת 48 שעות בכל נמלי התעופה במדינה, שתיכנס לתוקפה החל מהיום בחצות ותימשך עד ליום שני באותה השעה. בעקבות כך, הודיעו כמה חברות תעופה בישראל על שינויים בטיסות שהיו אמורות לצאת למדינה בימים הקרובים, שבמהלכם ישראלים רבים נופשים באיי יוון. חברת התעופה היוונית "איגיאן" הודיעה על ביטול כמה טיסות, וחברת ארקיע, סאן דור, ואל על, הודיעו על הקדמת טיסותיהן להיום בערב. קיים חשש שנוסעים ישראלים ייאלצו לחכות עד תום השביתה כדי לשוב לארץ.

מבוכה כפולה לטראמפ: פורסמו שתי פרשות שקשורות ליחסו המבזה לנשים

בסרטון שפרסם הלילה ה"וושינגטון פוסט" נשמע המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בהקלטה מ-2005 משתמש במילים פוגעניות כלפי נשים, ומתגאה ביחסו הגס כלפיהן. "כשאתה כוכב נותנים לך לעשות הכול", נשמע טראמפ אומר לבילי בוש, מנחה של תכנית הבידור "אקסס הוליווד". "תפוס אותן באיבר המין שלהן (הוא השתמש במילת הגנאי "פוסי"). אתה יכול לעשות הכול".

דבריו עוררו סערה, ובהמשך טראמפ התנצל עליהם, וטען: "מעולם לא אמרתי שאני אדם מושלם, ולא העמדתי פנים שאני מישהו שאיני". הוא הוסיף "אמרתי ועשיתי דברים שאני מתחרט עליהם, והמילים שמופיעות בווידאו הזה הן אחת מהן".

כמו כן, אישה שיחד עם בן זוגה ניהלה קשרים עסקיים עם טראמפ בשנות ה-90 טענה כי במהלך ארוחת ערב ב-1992 טראמפ העביר את ידו על רגלה עד שהגיע למפשעתה. עדותה התפרסמה היום ב"ניו יורק טיימס" תחת הכותרת "הממשש העליון".

ארצות הברית וסוריה מחליפות מהלומות מילוליות

משרד החוץ של רוסיה פרסם אתמול הודעה בתגובה לקריאתו של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי לפתוח בחקירת פשעי מלחמה בשל הפצצות בתי החולים בסוריה. בהודעה נאמר כי לדבריו של קרי "יש השלכות משפטיות". דוברת המשרד מריה זקרובה אמרה כי דבריו של קרי הם ניסיון להסיח את הדעת מכשלונה של הפסקת האש בסוריה. כמו כן, שגריר רוסיה באו"ם ויטלי צ'ורקין אמר אתמול כי ארצו צפויה להטיל וטו על הצעת החלטה שצרפת מתכוונת להעלות במועצת הביטחון של האו"ם בנוגע להפסקת אש בחאלב שבסוריה.

שתי המעצמות החליפו מהלומות גם בנוגע לפריצה למחשבי המפלגה הדמוקרטית. אתמול האשימו הרשויות בארצות הברית באופן רשמי את רוסיה כאחראית למתקפות פצחנים (האקרים) על ארגונים פוליטיים ומערכות הצבעה במדינה. כמו כן, הודיעו הרשויות כי יגיבו למתקפה "בזמן ובמקום שייבחרו". מנגד, רוסיה הכחישה את ההאשמות נגדה. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר כי מדובר "בשטויות". משרד החוץ במוסקבה הודיע כי מדובר בהאשמות שאינן נתמכות בראיות ומדובר בניסיון של וושינגטון להגביר "היסטריה אנטי-רוסית חסרת תקדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צה"ל ביצע ירי לעבר עפיפון עם מצלמה שעף מעזה לשטח ישראל

כוח של צה"ל זיהה היום עפיפון שנע בשמי רצועת עזה, מהצד הפלסטיני אל הצד הישראלי כשעליו מוצבת מצלמה. הכוח פתח באש וביצע ירי הרחקה עד שהעפיפון שב לשטח הפלסטיני. גורמי ביטחון מסרו כי הנושא בבדיקה.

הוריקן "מתיו": כ-900 בני אדם נהרגו בהאיטי, הסופה עברה לארצות הברית ונחלשה

הרשויות בהאיטי הודיעו הלילה כי מניין ההרוגים במדינה בשל נזקי סופת ההוריקן "מתיו" עלה ל-877. בפלורידה נהרגו ארבעה בני אדם ויותר ממיליון איש נותקו מחשמל בשל הסופה. ההוריקן פגע בשעות אחר הצהריים בחופי קרוליינה הדרומית שבמזרח ארצות הברית.

הסופה נחלשה והגיעה לדרגה אחת, הנמוכה ביותר, עם רוחות במהירות של 136 קילומטרים לשעה. לפי רשת CNN הסופה מסכנת כעת בעיקר את קרוליינה הדרומית ואת שכנתה, קרוליינה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully