וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המשט: השר אריאל נגד שירות לאומי בארגונים "המתנגדים למדינה"

7.10.2016 / 9:26

השר מהבית היהודי הורה למנכ"ל השירות הלאומי לבחון את הדרכים להפסיק את השירות הלאומי בארגונים שונים. זאת, בעקבות הימצאות נציגה של "הטלוויזיה החברתית" על הספינה "זיתונה" שנתפסה השבוע בדרכה לעזה

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: שיחת טלפון עם אן רייט, ממנהיגות משט הנשים לעזה)

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) הצהיר כי הנחה את מנכ"ל השירות לאומי לבחון את הדרכים להפסיק את השירות הלאומי בארגונים "שפועלים נגד מדינת ישראל". השר אריאל אמר את הדברים ביום רביעי האחרון בעקבות פרסום של "הטלוויזיה החברתית" כי נציגה שלהם, יהודית אילני, נשלחה להשתתף במשט הנשים לעזה ואף ערכה כתבה המתעדת את החוויות שלה ושל המשתתפות האחרות במשט. השר אריאל, שתחום השירות הלאומי נמצא תחת אחריותו, כתב בעמוד הפייסבוק שלו "זה לא סביר ולא יהיה. הנחתי את מנכ"ל השירות הלאומי שר שלום ג'רבי לבחון בהקדם מהם הדרכים להפסיק את השירות הלאומי באותם ארגונים שפועלים נגד מדינת ישראל".

עשרות גולשים ברשתות החברתיות התרעמו ומחו על כך שארגון שמקבל מהמדינה ארבעה תקנים של בנות ובני שירות לאומי לוקח חלק במשט לעזה. מייסד ארגון "מילואימניקים בחזית" עמית דרי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "קבלו את האבסורד המשוגע שמוכיח כל פעם מחדש שהמדינה לעתים מתחרפנת, ואנחנו - האזרחים והעמותות - צריכים להיות אלה שמשמיעים את קול הזעקה. הטלוויזיה החברתית מקבלת ארבעה תקני שירות. אתם קולטים? גוף שמקדם סרבנות, מקדם את החרם, שולח נציגה למשט לעזה נתמך על ידינו. על ידי כולנו. בושה לנו".

עוד בוואלה! NEWS:
"הסופה תהרוג אתכם": הוריקן "מתיו" מתקרב בעוצמה לפלורידה
"בגלל התלמוד": פרופ' אומן על היהודים הזוכים בפרס נובל
"אם הנווט נטש - הוא יודע את הסיבה": השאלות סביב תאונת המטוס

אורי אריאל בפאנל פוליטי בבר אילן, מרץ 2015. ניב אהרונסון
"לא סביר ולא יהיה". השר אורי אריאל/ניב אהרונסון
משט נשים לרצועת עזה. אתר האינטרנט של המשט, אתר רשמי
פעילות המשט לצד ה"זיתונה"/אתר רשמי, אתר האינטרנט של המשט

אמש השתלט חיל הים על הספינה "זיתונה" שעשתה דרכה לרצועת עזה, והוביל אותה אל נמל אשדוד. מדובר צה"ל נמסר כי 13 הפעילות שעל הסיפון סירבו להשיב לבקשה הישראלית להפסיק את השיט לעבר הרצועה, ובתגובה הוחלט להשתלט על כלי השיט. האירוע עבר בלי נפגעים או התרחשויות חריגות, והמפגינות הועברו לטיפול גורמי הממשלה המתאימים.

הטלוויזיה החברתית מגדירה עצמה כארגון לשינוי חברתי, מוסד ללא כוונת רווח (מלכ"ר) הפועל כגוף תקשורת מקצועי עצמאי לקידום סדר יום חברתי בישראל החל משנת 2006. על פי נתוני הארגון, כ-100 אלף בני אדם נחשפים לתכני הארגון בכל חודש, זאת באמצעות הפצה אגרסיבית באינטרנט ובשידורי טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully