וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים בן 13 נפצע קשה מפגיעת משאית באור עקיבא

שלומי גבאי

6.10.2016 / 14:55

הנער נלכד תחת גלגלי המשאית וחולץ על ידי כוחות כיבוי אש וצוותי מד"א, שפינו אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה עם חבלות בגפיים ובבטן. כוחות המשטרה הגיעו לזירה ונהג המשאית נחקר

תאונת דרכים אור עקיבא. דוברות כב"ה
הנער נלכד תחת המשאית. זירת התאונה, היום/דוברות כב"ה

נער בן 13 שרכב על אופנים חשמליים נפצע היום (חמישי) באורח קשה מפגיעת משאית ברחוב דוד אלעזר שבאור עקיבא. הנער נלכד תחת גלגלי המשאית, וכוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצו אותו יחד עם צוותי מד"א. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה עם חבלות בגפיים ובבטן. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה, ונהג המשאית תושאל.

"כשהגענו למקום ראינו נער כבן 13, רוכב אופניים חשמליים, לכוד מתחת לגלגלים הקדמיים של המשאית", סיפר שי קלי, חובש רפואת חירום במד"א, שטיפל בפצוע. "בסיוע כוחות כיבוי אש שהרימו את המשאית חילצנו את הנער כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפגיעה רב-מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות במצב קשה לבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול; אין נפגעים
מטענים איראניים מחיזבאללה: שישה צעירים מהצפון נאשמים בתכנון פיגועים
מוחמד, תמר - ואדל: השמות הנפוצים ביותר בישראל

תקנות חדשות לשימוש באופניים חשמליים. מרץ 2016. ניב אהרונסון
בישראל מותרת הרכיבה על אופניים חשמליים - רק מגיל 16/ניב אהרונסון

דוח של ארגון ה-OECD שפורסם היום העלה כי ישראל ניצבת במקום הראשון בשיעור הירידה במספר ההרוגים ברכבים פרטיים ובאופניים. על פי הדוח, בין השנים 2014-2010 הצליחה ישראל להפחית ב-50% את מספר ההרוגים בכלי הרכב המדוברים. לפי התקנות בישראל, ניתן לנהוג על אופניים חשמליים רק מגיל 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully