וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול – צה"ל הגיב בירי נקודתי

יממה לאחר הירי לעבר שדרות ותקיפת צה"ל ברצועה, התפוצצה רקטה נוספת באזור עוטף עזה. לא דווח על נזק או על נפגעים. המשטרה פתחה בסריקות, וצה"ל הגיב בירי של טנק לעבר אזור חשוד

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: רקטה התפוצצה בשכונת מגורים בשדרות, אתמול)

רקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה היום (חמישי) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. קודם לכן נשמעה התרעת "צבע אדום" במרחב. הכוחות באזור פתחו בסריקות לאיתור הרקטה. צה"ל הגיב בירי נקודתי לעבר אזור חשוד, כשבסוכנות הידיעות הפלסטינית מען דיווחה כי הותקף יעד ממזרח למחנה הפליטים מע'אזי שבמרכז רצועת עזה.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, התייחס לירי ואמר: "איננו מוכנים לחזור לשגרת ירי בעוטף עזה. אנו סומכים על הדרג המדיני ועל כוחות הביטחון שיפעלו ככל שיידרש על מנת לשמור על השקט והביטחון של התושבים. אנו עומדים בקשר עם גורמי הביטחון ולא קיבלנו שינוי בהנחיות ההתגוננות, וממשיכים בשגרת חיינו".

לקריאה נוספת:
מקורות פלסטיניים: אבו מאזן פונה לבית חולים לאחר שלא חש בטוב
מטענים איראניים מחיזבאללה: שישה צעירים מהצפון נאשמים בתכנון פיגועים
התאונה הקטלנית בחיל האוויר: "לא היו סימנים לתקלות במטוס לפני הנחיתה"

רקטה נפלה במועצה אזורית אשכול, דרום, יוני 2012. שי מכלוף
הירי נמשך. רקטה שהתפוצצה במועצה האזורית אשכול, 2012/שי מכלוף

אתמול התפוצצה בשדרות רקטה ששוגרה מרצועת עזה. לא היו נפגעים, למעט שניים שלקו בהתקף חרדה. כמה בתים ומכוניות ניזוקו מרסיסים. קודם לכן נשמעה התרעת "צבע אדום" בעיר וכן ביישובים איבים, גבים וניר עם. מערכת "כיפת ברזל" שממוקמת בשדרות לא הצליחה ליירט את הרקטה ובצה"ל פתחו בחקירה לנסיבות המקרה.

בתגובה לירי תקף צה"ל בצפון הרצועה אתמול. בין היתר, שוגרה ארטילריה לעבר נקודת תצפית של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, באזור בית חאנון שבצפון הרצועה ומטוסי חיל האוויר תקפו מספר מטרות נוספות. מחמאס נמסר: "הארגון מגנה את התוקפנות הישראלית נגד רצועת עזה ומזהיר מפני המשכה. לא נוכל לעמוד מנגד לנוכח ההסלמה הנוכחית".

הארגון הסלפי "אכנאף בית אל-מקדס", המזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), קיבל אחריות לירי הרקטה. בהודעת הארגון נמסר כי הרקטה ששוגרה היא מתוצרת עצמית בקוטר 168 מ"מ. "הירי מגיע במסגרת מאמצינו הנמשכים נגד אויבי האל היהודים וכנקמה על מעצר אנשי הארגון בידי חמאס", נטען. בימים האחרונים נעצרו חמישה פעילי הארגון ברצועה.

(עדכון ראשון: 14:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully