וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד, תמר - ואדל: השמות הנפוצים ביותר בישראל

6.10.2016 / 14:02

ברשימה השנתית של רשות האוכלוסין וההגירה מופיע השם אורי בראש רשימת השמות העבריים לבנים, ומוחמד בראש הרשימה הכללית. ברשימת השמות הפופולריים לבנות הגיע השם תמר במקום הראשון בשתי הרשימות

מתכוננים לראש השנה בגן איריס, גבעתיים. ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
הרשימה מתפרסמת לרגל ראש השנה/ראובן קסטרו

עם תחילת השנה העברית החדשה פרסמה רשות האוכלוסין וההגירה את רשימת השמות הפופולריים ביותר שניתנו לעשרות אלפי התינוקות שנולדו בישראל בשנת תשע"ו. למקום הראשון במגזר היהודי, בדיוק כמו בשנה שעברה, הגיע השם אורי לבנים ותמר לבנות. עם זאת, כאשר נכללים גם שמות האוכלוסייה שאינה יהודית בארץ, תופס השם מוחמד את המקום הראשון בקרב שמות הבנים, והשם תמר שומר על מעמדו בגזרת הבנות.

השם שהגיע למקום השני ברשימת שמות הבנים במגזר היהודי הוא דוד – עלייה של שלושה מקומות ביחס לנתונים שפורסמו בשנה שעברה. אחריו נמצאים השמות אריאל, נועם, ואיתן, שבשנה שעברה היה במקום השני. ברשימה הכללית של שמות הבנים הגיע השם יוסף למקום השני, כמו ברשימה הקודמת, ואחריו השמות דוד, דניאל ואורי.

השם שהגיע למקום השני ברשימת השמות הנפוצים לבנות המגזר היהודי הוא אביגיל, שברשימה הקודמת הגיע למקום השישי. לאחר מכן מופיעים השמות אדל, נועה ושירה. ברשימה הכללית הגיע השם אדל למקום השני, ואחריו נמצאים השמות מרים, שרה ואביגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully