וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך תפילת החג: נעצר חשוד במעשה מגונה בתינוקת בבית הכנסת

6.10.2016 / 0:52

המתפללים באחד מבתי הכנסת בירושלים הופתעו לראות את השוטרים נכנסים למקום ועוצרים חברם. הוא שוחרר בערבות ונאסר עליו להיכנס למקום או ליצור קשר עם המתפללים במקום

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
השוטרים עצרו את הצעיר במהלך התפילה בבית הכנסת/ShutterStock

תושב ירושלים נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בתינוקת בת שנתיים בתוך בית כנסת. שלשום (שלישי) שוחרר החשוד, צעיר בן 29 העובד עם ילדים, בערבות. האיש נעצר במהלך תפילת שחרית בראש השנה, אז הופתעו המתפללים מכניסתם של כמה אנשי משטרה לבית הכנסת במטרה לעצור את הצעיר. השוטרים באו למקום לאחר שהתקבלה תלונה כי הצעיר ביצע מעשה מגונה בתינוקת במקום.

פרקליטתו של הצעיר, עו"ד לאה צמל, אמרה במהלך הדיון בבית משפט השלום בעיר כי "לא ברור מי הזעיק את המשטרה בשבת". המשטרה ביקשה מבית המשפט לשחרר את החשוד בערבות, והשופטת ג'ויה סקפה-שפירא קבעה כי עליו לחתום על ערבות עצמית בגובה של 5,000 שקלים, ובמקביל עליו למצוא ערב נוסף על סכום דומה.

בנוסף, השופטת אסרה על החשוד להיכנס לבית הכנסת בו נעצר ובו על פי החשד ביצע את המעשה המגונה. כמו כן היא אסרה עליו ליצור קשר עם המתפללים במקום. עו"ד צמל אמרה לוואלה! NEWS כי "זה התחיל כשטות ונגמר כשטות. הבחור טוען לחפותו המוחלטת". לטענתה, ייתכן ומדובר בחרדת יתר "ואולי בגלל זה הוא נעצר ושוחרר מהר".

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: עובד NSA נעצר בחשד להדלפת צפנים מסווגים
ארה"ב בגינוי חריף לשכונה למפוני עמונה: "מדאיג לאור הסכם הסיוע"
צה"ל בודק מדוע כיפת ברזל לא יירטה את הרקטה שהתפוצצה בשדרות

(עדכון ראשון: 23:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully