וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע מדקירה בקלנדיה, רוסיה מזהירה את ארה"ב: כותרות השבת

בן 19 נפצע בינוני במעבר קלנדיה, המחבל מת לאחר שנוטרל. רוסיה הזהירה את האמריקנים מלתקוף מטרות צבא סוריה, וקצין פלסטיני נעצר בעקבות התבטאות נגד אבו מאזן. כותרות סוף השבוע

קצין פלסטיני שהתבטא נגד השתתפות אבו מאזן בהלוויית פרס נעצר

אחראי קשרי הציבור במנגנון הקישור הצבאי הפלסטיני, אוסמה מנסור אבו ערב, נעצר היום (שבת) בביתו שבשכם, לאחר שאתמול הושעה מתפקידו בעקבות פרסום הודעה בפייסבוק שבה יצא נגד השתתפותו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בהלווייתו של נשיא המדינה שמעון פרס. רעייתו של אבו ערב, בות'יינה, פרסמה הודעה בפייסבוק שבה אישרה כי "כוחות של המודיעין הצבאי, המשטרה והביטחון הלאומי פשטו על ביתו של אוסמה מנסור ועצרו אותו".

בהודעתו המקורית, שפורסמה אתמול בבוקר, זמן קצר לפני הלווייתו של פרס בהר הרצל שבירושלים, קרא אבו ערב ליו"ר הרשות להימנע מהשתתפות בטקס, וטען כי הנשיא לשעבר "שותף באחריות לסבל הפלסטיני".

רוסיה מזהירה את ארה"ב מתקיפת כוחות אסד: "רעידת אדמה אזורית"

רוסיה הזהירה היום את ארצות הברית מביצוע תקיפה ישירה של מטרות של צבא סוריה. ממשרד החוץ הרוסי נמסר כי לפעולות אלה יהיו "השלכות על כל המזרח התיכון". סוכנויות הידיעות הרוסיות ציטטו את דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זאקרובה האומרת כי התערבות אמריקנית נגד הצבא הסורי "תוביל להשלכות נוראיות, טקטוניות, לא רק בשטח סוריה אלא באזור כולו". לדבריה, שינוי המשטר בסוריה עשוי ליצור ואקום שעלול "להתמלא" במהירות על ידי "טרוריסטים מכל הסוגים".

המתיחות בין ארצות הברית לרוסיה בעניין סוריה הסלימה מאז קריסת הפסקת האש בחודש שעבר, בעוד כל צד האשים את האחר בכישלונה. במקביל, כוחות הצבא הסורי בתמיכת מטוסים רוסיים פתחו במתקפה גדולה נגד האזורים שבשליטת המורדים בצפון העיר חאלב.

פיגוע דקירה במעבר קלנדיה: חייל נפצע באורח בינוני, המחבל חוסל

חייל צה"ל בן 19 נפצע אמש באורח בינוני בפיגוע דקירה במעבר קלנדיה. המחבל, נסיב אבו מייזר, בן 28 מהכפר עקב שבמזרח ירושלים, נכנס רגלית למעבר המיועד לכלי רכב כשהוא חמוש בסכין, רץ לעבר עמדת הבידוק ודקר את החייל. הוא נורה על ידי מאבטח וחייל שהיו במקום, נפצע באורח אנוש ולאחר מכן מת מפצעיו.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום החלו בהענקת טיפול רפואי לחייל, שסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. מבית החולים נמסר כי מצבו יציב והוא בהכרה. בעקבות הפיגוע תוגברה הנוכחות המשטרתית באזור.

"העיר המסוכנת בעולם עבור ילדים": בית החולים הגדול בחאלב הופצץ

בית החולים הגדול ביותר בחלקה של העיר חאלב, בצפון סוריה, שנשלט על ידי המורדים ונמצא תחת מצור בחודשים האחרונים, הופצץ היום על ידי כוחות המשטר הסורי או על ידי חיל האוויר הרוסי – כך נמסר מהארגון הסורי לזכויות אדם. ההתקפה, שטרם התבררו ממדיה המלאים, מצטרפת לשורת מתקפות חמורות בשבוע האחרון, במסגרת המבצע הנרחב שבו פתחו המשטר הסורי ובעלות בריתו.

נראה כי את המכה הקשה ביותר במזרח חאלב סופגים ילדי העיר. אמש נמסר מארגון הבריאות העולמי כי יותר ממאה ילדים נהרגו בשבוע האחרון בלחימה, ועל פי הארגון, הילדים שנהרגו מהווים כשליש מכלל ההרוגים בעיר בימים האחרונים. ד"ר ריצ'רד ברנן, מנהל תחום סיוע החירום בארגון של האו"ם, מסר כי רבים מ-846 הפצועים מהשבוע האחרון – בהם 261 ילדים – צפויים למות בשל חוסר היכולת להעניק להם טיפול רפואי. במקביל, מזכ"ל האו"ם באן קי מון הודיע אמש כי הוא פועל להקמת צוות שיחקור את הפצצת שיירת הסיוע ההומניטרי ביום שני שעבר בסמוך לעיר, שבה נהרגו 18 בני אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמנם מתח אמש ביקורת על כך שהזוכה בתחרות מיס יוניברס לשנת 1996, אליסיה מצ'אדו, השתתפה לטענתו בקלטת סקס, אך כעת מתברר כי גם הוא לקח בעבר חלק פעיל בסרט פורנו. אתר האינטרנט "באזפיד" פרסם היום כי בשנת 2000 המיליארדר כיכב בתפקיד אורח בסרט של המותג "פלייבוי".

מדובר בהופעה קצרה שלא כוללת עירום, שבה טראמפ פותח בקבוק שמפנייה ומשפריץ את המשקה על לימוזינה עם סמל של "פלייבוי", בסצנה שבה כמה מהשחקניות מגיעות לביקור בעיר ניו יורק. לאחר מכן, הוא אומר "יופי, יופי, יופי, ובואו נראה מה קורה בניו יורק". הקטע שבו מופיע האדם שעשוי להנהיג את המעצמה הגדולה בעולם מהוגן יחסית, אך סצנות אחרות של הסרט כוללות מין.

ההקלטה חשפה: מה קרי חושב על מדיניות ממשל אובמה בסוריה

ה"ניו יורק טיימס" חשף הלילה הקלטות אודיו שבהן נשמע שר החוץ של ארצות הברית מותח ביקורת על הנשיא ברק אובמה בכל הקשור לפתרון המשבר בסוריה. הדברים נאמרו מאחורי דלתות סגורות לקבוצת אנשי אופוזיציה סורים.

בשיחה, שהתקיימה בשבוע שעבר בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, כשברקע כישלון הניסיון להביא להפסקת אש, נשמע קרי מתוסכל מכך שלא נעשה איום אמיתי בשימוש בכוח אמריקני בסוריה. "אני חושב שיש שלושה-ארבעה אנשים בממשל האמריקני שטענו בעד שימוש בכוח, ואני הפסדתי בוויכוח", אמר. "אנחנו מנסים לפתור זאת בדרך דיפלומטית, ואני מבין שזה מתסכל. אין מי שיותר מתוסכל מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully