וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט תקף את נתניהו: "מדוע ממהרים ללחוץ את ידו של אבו מאזן?"

30.9.2016 / 18:41

שר החינוך התייחס בעקיפין לפגישה הקצרה בין ראש הממשלה ויו"ר הרשות בהלווייתו של הנשיא לשעבר פרס, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו כי אבו מאזן "מעודד רצח ישראלים ומשלם קצבה לרוצחיהם". "שיעצור הלוויות לפני שמגיע אליהן", הוסיף

ספק 500

שר החינוך נפתלי בנט תקף הערב (שישי) בעקיפין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלחץ את ידו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במהלך הלווייתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס.

"לא הצלחתי להבין מדוע ישראלים עמדו בתור ללחוץ את ידו של אבו מאזן, המעודד בעצם ימים אלו רצח ישראלים ומשלם קצבה חודשית למשפחות רוצחיהם", כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו, והוסיף: "שיעצור הלוויות לפני שמגיע להלוויות".

נתניהו ואבו מאזן נפגשו במהלך ההלוויה בהר הרצל שבירושלים ולחצו ידיים. במהלך הפגישה אמר אבו מאזן לנתניהו: "הרבה זמן לא נפגשנו", ונתניהו השיב: "אני מאוד מעריך את זה שבאת להלוויה".

עוד בנושא:
תמונתו של אבו מאזן "בוכה" בהלוויית פרס פורסמה - ועוררה סערה
הנץ התמים שסירב להיכנע לפחד: ההספדים המלאים לפרס
אובמה ספד לפרס בעברית: "שמעון, תודה רבה, חבר יקר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואבו מאזן בהלוויתו של הנשיא שמעון פרס, הר הרצל, ירושלים. ספטמבר 2016. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ואבו מאזן בהלווייתו של פרס, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הפוסט שפרסם בנט:

אתמול אישר נתניהו את בקשתו של אבו מאזן להשתתף בהלוויה, לאחר שהאחרון העביר בקשה למתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף יואב מרדכי. יו"ר הרשות הפלסטינית בא לירושלים יחד עם סאיב עריקאת ומוחמד אל-מדני, האחראי על הקשר עם ישראל.

ביום רביעי שלח אבו מאזן אגרת ניחומים למשפחתו של הנשיא לשעבר. "פרס היה שותף אמיץ לתהליך השלום יחד עם המנהיג הקודם יאסר ערפאת ועם ראש ממשלת ישראל יצחק רבין", כתב אבו מאזן במכתב שפורסם בתקשורת הפלסטינית. הוא הוסיף כי פרס "השקיע מאמצים רבים בהגעה לשלום מאז הסכמי אוסלו עד ליומו האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully