וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים מצאו אלפי שקלים בספר תהילים – ותרמו אותם לצדקה

28.9.2016 / 0:33

לאחר מבצע לניקיון פארק בנתיבות, החליטו תלמידי ביה"ס "נתיבי אור" שבעיר לקרוא בספר תהילים על קברו של הרב יששכר מאיר. בין דפי הספרים גילו התלמידים מעל לעשרת אלפים שקלים אותם תרמו

ספר תהילים. אסף לוי,
שטרות רבות נפלו מבין דפי הספרים. ספרי תהילים/אסף לוי

תלמידי בית הספר היסודי הדתי "נתיבי אור" שבנתיבות מצאו אתמול (שלישי) אלפי שקלים, ובמקום לשמור אותם לעצמם – החליטו לתרום אותם לצדקה. במהלך מבצע שערכו התלמידים לניקוי פארק הבאבא סאלי שבעיר, החליטו לקרוא בספר תהילים על קברו של הרב יששכר מאיר, מייסד ישיבת הנגב בנתיבות. בתוך הספר, מצאו התלמידים שטרות בשווי של יותר מעשרת אלפים שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
"חשבתי שאני מתה": נעצר חשוד שהכה את זוגתו לשעבר בירושלים
המשפחה נפרדת מפרס ליד מיטתו; לא מוענק לו טיפול מציל חיים
"אין מנוחה גם כשמתים": עלתה לקבר חמותה - וגילתה שהוא נעלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלמידים התפללו מעל קברו. הרב יששכר מאיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאחר שהתלמידים ניגשו לארון הספרים כדי להוציא את ספרי התהילים, גילו כי מכל ספר נפלו שטרות רבות של כסף. ניגשנו לארון וגילינו כי יש בספרים סכומים של אלפי שקלים", סיפר מחנך הכיתה, הרב מקס אמר. "למרות הפיתוי, התלמידים לא חשבו לרגע לקחת את הכסף והחליטו מיד לתרום אותו לישיבת הנגב, שבראשה עמד הרב מאיר. אני שמח מאוד שערכי הצדקה והעזרה לזולת התגלו אצל התלמידים".

"אני גאה בתלמידים על מעשה הצדקה", אמר יעקב ארוש, מנהל בית הספר. מחנכם של התלמידים, הרב אמר, הוסיף כי "אני שמח מאוד שערכי בית הספר החשובים ביותר, צדקה ועזרה לזולת, התגלו אצל התלמידים".

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully