וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לגבר שהזמין שירותי זנות מקטינה: לקנות לה ספרי העצמה נשית

שופטת ברומא גזרה על הנאשם שנתיים מאסר והורתה לו לרכוש עבור בת ה-15 ספרים של וירג'יניה וולף ואף את יומנה של אנה פרנק. לעונש היצירתי היו גם מתנגדים: "לא את הנערה צריך ללמד על כבוד האישה, אלא את הגבר"

בית המשפט העליון ברומא  איטליה. AP
"זהו עונש שיעזור לנערה להבין את הנזק". בית המשפט ברומא/AP

שופטת בבית המשפט ברומא גזרה עונש יוצא דופן על גבר שהזמין את שירותיה של נערה העובדת בזנות, כאשר הורתה לו לרכוש עבורה 30 ספרים בנושא כבוד האישה – כך דיווחו הבוקר (שבת) כלי תקשורת באיטליה. נוסף לעונש היצירתי, גזרה השופטת, פאולה די-ניקולה, שנתיים מאסר על הלקוח בן ה-35 ששמו לא הותר לפרסום.

לפי גזר הדין, הנאשם יאלץ להעניק לנערה בת ה-15 רומנים פמיניסטיים של יוצרות בולטות בז'אנר כמו הסופרת וירג'יניה וולף, המשוררת אמילי דיקנסון ואף את יומנה של אנה פרנק. "נראה כי השופטת העדיפה עונש שיעזור לנערה הצעירה להבין את הנזק האמיתי של המעשים ואת הפגיעה בכבוד האישה", נכתב באחד מהעיתונים באיטליה.

החקירה בנושא העסקת בני נוער בזנות החלה בשנת 2013, ובמהלכה אותרו שתי נערות, בנות 14 ו-15, שמועסקות בזנות ברומא. לפי דוחות החקירה, הן הגיעו למעגל הזנות לאחר שפותו באמצעות בגדים חדשים וטלפונים ניידים. ב-2014 נידון "המוח" שמאחורי תעשיית הזנות המקומית לתשע שנות מאסר. במהלך משפטו טען כי שתי הבנות היו "ילדות שפעלו ללא מעצורים כך שהן בקלות יכלו להרוויח כסף".

אדריאנה קוואררו, פילוסופית באוניברסיטת ורונה שאחד מספריה נמצא ברשימת היצירות שנתנה השופטת לנאשם, התייחסה לגזר הדין ואמרה ש"מוטב היה לו השופטת הייתה מקריאה את היצירות לנאשם". לדבריה, לא צריך ללמד את הנערה על כבוד האישה, אלא את הגבר עצמו. "מה שהוא עשה היה הרבה יותר גרוע, הוא מבוגר שביודעין שילם עבור יחסי מין עם קטינה".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
מבין ההריסות: חילוצו של תינוק שנקבר תחת האבנים בחאלב
אובמה הטיל וטו – אך הקונגרס נחוש לאפשר תביעות נגד ערב הסעודית
ארה"ב: 4 הרוגות מירי בקניון במדינת וושינגטון; היורה נמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully