וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 5 הרוגים מירי בקניון במדינת וושינגטון; היורה נמלט

הירי התרחש בעיר ברלינגטון, כמאה ק"מ מצפון לסיאטל. ארבע נשים וגבר נורו למוות. עדי ראייה תיארו את היורה כגבר היספני לבוש במדים אפורים. כלי תקשורת מקומי דיווח כי אין חשד לטרור

שוטרים מחוץ לקניון בעיר ברלינגטון שמדינת וושינגטון לאחר אירוע ירי, 24 בספטמבר 2016. רויטרס
כוחות משטרה מחוץ לקניון בברלינגטון, היום/רויטרס

ארבע נשים וגבר נהרגו הבוקר (שבת) באירוע ירי בקניון "קסקאדה" בעיר ברלינגטון שבצפון מדינת וושינגטון – כך הודיע דובר המשטרה במדינה מארק פרנסיס בהודעה בטוויוטר. הגבר נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו מאוחר יותר. הירי התרחש בשעה 7:30 (שעון מקומי), 105 ק"מ מצפון לסיאטל. היורה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות לאיתורו.

לדברי פרנסיס, עדי ראייה תיארו את היורה כ"זכר היספני, לבוש במדים אפורים" והוא נראה בפעם האחרונה כשהוא הולך לכיוון כביש מהיר. הוא הוסיף כי צוותי ההצלה נכנסו לקניון כדי לטפל בפצועים.

בית חולים מקומי מסר לרשת CBS כי הרוגה אחת מן הירי הגיעה אליו. בנוסף, דיווחה הרשת כי אולם כדורגל בתיכון סמוך שבאותה עת נערך בו משחק פונה כאמצעי זהירות.

הירי מגיע פחות משבוע אחרי שגבר דקר תשעה בני אדם בקניון במרכז מינסוטה לפני שנהרג. ה-FBI שחוקר את המקרה הודיע כי נבדקת גם האפשרות של טרור. רשת NBC דיווחה כי משטרת מדינת בוושינגטון הודיעה שאין כל אינדיקציה לטרור בירי בברלינגטון.

עוד ידיעות מהעולם:
שר החוץ של רוסיה באו"ם: "אסור לתת לסוריה להידרדר לקטסטרופה"
"הוא לא חמוש, אל תירו": פורסם תיעוד ירי השוטרים בשחור בשארלוט
הסנאטור קרוז הכריז על תמיכתו בטראמפ "למרות חילוקי הדעות"

(עדכון ראשון: 8:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully