וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בשב"ס חשוד במעשים מגונים בסוהרת תחת פיקודו

23.9.2016 / 11:30

היחידה לחקירות סוהרים של משטרת ישראל חקרה באזהרה את החשוד, מפקד אגף בכלא מגידו, בעקבות תלונה שהגישו גורמים בשב"ס. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. נבדקת האפשרות כי תקף נשים נוספות

צילום: דוברות שב"ס

(נציבת שב"ס על ההטרדות המיניות: "מי שיחרוג מהתנהלות מקצועית - יושעה", ינואר 2016)

קצין בדרגת רב-כלאי בשירות בתי הסוהר נחקר אתמול (חמישי) באזהרה על ידי היחידה לחקירת סוהרים (יח"ס) ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) של משטרת ישראל, בחשד לביצוע עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות. על פי החשד, הקצין, מפקד אגף בכלא מגידו, הטריד מינית סוהרת שהייתה תחת פיקודו וביצע בה מעשים מגונים בכפייה בכמה מקרים במהלך השנה האחרונה.

מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה החלה בעקבות תלונה מצד גורמים בשב"ס, והיא מנוהלת תוך שיתוף פעולה מלא עם אותם הגורמים. בתום חקירתו, שוחרר הקצין לביתו בתנאים מגבילים, כולל הרחקה ממתקני שב"ס למשך 15 ימים. במקביל, הצוותים פועלים לקידום החקירה, שנמצאת בראשיתה, ומתמקדים בין היתר באיתור קורבנות אפשריים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
נעצר חשוד בהפצת התמונות האינטימיות של העיתונאית שרון פרי
המדינה לבג"ץ: "ניצב ריטמן הוחזר חרף ההמלצות בשל בעיות ראייתיות"
הצייד הופך לניצוד: ההסתבכות של החוקר מספר 1 מאיימת על מח"ש

אסירים המשוחררים במסגרת עסקת שליט מובלים מכלא מגידו לקציעות, אוקטובר 2011. דרור עינב
החשוד הורחק ממתקני שב"ס ל-15 ימים. כלא מגידו/דרור עינב

בחודש יוני האחרון הודעה פרקליטות מחוז תל אביב ליוסף שוהם, מפקד כלא איילון לשעבר, כי יוגש נגדו כתב אישום, בכפוף לשימוע, בגין עבירות מין בקצינת שירות בתי הסוהר ששירתה תחת פיקודו בעת שכיהן בתפקיד הבכיר. בחודש ינואר סיימה המשטרה לחקור את שוהם בחשד לעבירות מין ובהן אונס, והמליצה להעמידו לדין. מממצאי החקירה עולה כי שוהם ביצע לכאורה מעשים מגונים בעובדת שב"ס שהייתה תחת פיקודו בכמה מקרים, וגם במקרה זה החקירה החלה בעקבות מידע שהועבר למשטרה על ידי גורמי שב"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully