וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפוף לשימוע: מפקד כלא איילון לשעבר יואשם בעבירות מין

21.6.2016 / 16:57

פרקליטות מחוז ת"א הודיעה לסנגורו של יוסף שוהם כי נשקלת הגשת כתב אישום בגין עבירות מין בקצינה ששירתה תחת פיקודו, בעת שכיהן בתפקיד הבכיר. לפי הפרקליטות, לאחר עיון בתיק החקירה נמצא שיש די ראיות להעמידו לדין

צילום: דוברות שב"ס

בווידאו: נציבת שב"ס על פרשת ההטרדה המינית: "מי שיחרוג מהתנהלות מקצועית - יושעה", ינואר 2016

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (שלישי) ליוסף שוהם, מפקד כלא איילון לשעבר, כי יוגש נגדו כתב אישום, בכפוף לשימוע, בגין עבירות מין בקצינת שירות בתי הסוהר ששירתה תחת פיקודו בעת שכיהן בתפקיד הבכיר. במכתב שנשלח לסנגורו נכתב כי לאחר עיון בתיק החקירה נמצא כי יש די ראיות להעמיד את שוהם לדין בגין העבירות המיוחסות לו.

בחודש ינואר האחרון סיימה המשטרה לחקור את שוהם בחשד לעבירות מין ובהן אונס, והמליצה להעמידו לדין. מממצאי החקירה עולה כי שוהם ביצע לכאורה מעשים מגונים בעובדת שב"ס שהיתה תחת פיקודו בכמה מקרים. מהמשטרה נמסר כי במהלך החקירה עלה חשד לביצוע עבירות מין במקרים נוספים, בין היתר בעת ששימש שוהם בתפקידים קודמים. עם זאת, על העבירות שביצע לכאורה בתפקידים אלה חלה התיישנות.

החקירה החלה בעקבות מידע שהועבר למשטרה על ידי גורמי שב"ס והתנהלה בשיתוף פעולה מלא עמם. בין היתר, מיוחסות לשוהם עבירות של מעשה מגונה תוך ניצול ושימוש לרעה בכוח המשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully