וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: חיזוק השת"פ הכלכלי עם הפלסטינים – אינטרס ישראלי

שר האוצר נפגש עם מקבילו האמריקני בשולי עצרת האו"ם, ודן עמו בשיתופי הפעולה הכלכליים של ישראל עם ארה"ב ועם הרשות הפלסטינית. כחלון אמר כי הוא פועל לייצר שיתופים נוספים עם הרשות

עריכה: אוהד פיטר

(בווידאו: החתימה על הסכם החשמל עם הרשות הפלסטינית, בשבוע שעבר)

שר האוצר משה כחלון נועד אתמול (רביעי) עם מקבילו האמריקני ג'ק לו בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. השניים דנו בשיתופי הפעולה הכלכליים של ישראל עם הרשות הפלסטינית, ביניהם הסכם החשמל שנחתם בשבוע שעבר עם הרשות, וכן בשיתופי הפעולה בין ישראל וארצות הברית. כחלון אמר ללו במהלך הפגישה כי "חיזוק שיתוף הפעולה הכלכלי בין ישראל והרשות הפלסטינית הוא אינטרס ישראלי". בפגישה נכחו גם שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו ומנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד.

בפגישתם הביע שר האוצר האמריקני הערכה על הסכם החשמל ואמר כי הממשל האמריקני רואה בעין יפה שיתופי פעולה מסוג זה ושוקל להגביר את מעורבותו בהם. בנוסף, שוחחו השניים על שיתוף הפעולה הקיים להשקעות בין ישראל לארצות הברית בקרנות ההשקעה המשותפות וחלקו את השקפותיהם בנוגע לתחזיות הכלכליות העולמיות לשנים הקרובות, בדגש על הצמיחה והסחר, ההשפעה של יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי וכן על ההשפעה של סין על כלכלת ארצות הברית.

עוד בוואלה! NEWS:
המאבק במנהרות עולה שלב: פרויקט ענק לעצירת מפעל הדגל של חמאס
הדוח שחשף: מנכ"ל קק"ל שכר חוקרים פרטיים כדי לעקוב אחר עובדיו
טרגדיה בצפון: בן 17 נפל אל מותו ממתקן שעשועים בגן ציבורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשיחה עלה גם נושא הסחר בין ישראל לארה"ב. לו וכחלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עלה גם נושא הסחר בין ישראל לארצות הברית ובקשת האמריקנים להקלות בתנאי הסחר. בנוסף, עלה נושא הבנקים ברשות הפלסטינית ודרישת ארצות הברית שהם יעמדו בדרישות של הרשות העולמית להלבנת הון.

השר כחלון הודה לשר האוצר האמריקני והדגיש את החשיבות של שיתופי פעולה הכלכליים עם הפלסטינים ואת מערכת היחסים הטובה שיש לו עם שר האוצר הפלסטיני והשר לענייניים אזרחיים ברשות. כחלון אמר כי כפי שנעשו עם הרשות הסכמים בנושאי תקשורת, דואר ועכשיו בחשמל, הוא מתכוון לפעול על מנת לייצר שיתופי פעולה כלכליים נוספים אשר פועלים בראש ובראשונה למען האינטרס הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully