וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת גוש עציון על דמי השתיקה לאישה: "העדפתי שקט על צדק"

21.9.2016 / 0:45

דוידי פרל הכחיש את הטענות כי תקף מינית צעירה בת 20 ושילם לה 200 אלף שקל על מנת שלא תפרסם זאת ברבים. "לא תקפתי מעולם שום אישה, העדפתי לשלם כדי להימנע ממבוכה למשפחתי. בדיעבד אני מצטער על החלטתי", כתב במכתב לחברי המועצה

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון. נועם מושקוביץ
"לא עברתי כל עבירה". פרל/נועם מושקוביץ

ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, ששילם 200 אלף שקל דמי שתיקה לצעירה שהתלוננה על הטרדה מינית, פרסם אמש (שלישי) מכתב לחברי המועצה. לדבריו, מעולם לא פגע בצעירה, שפנתה ל"פורום תקנה", ארגון שמטרתו לטפל באלימות מינית במגזר הדתי, וכי בדיעבד הוא מצטער על ההסכם.

"חברי מועצת גוש עציון היקרים, לאחר שתיקה שגזרתי על עצמי במשך מספר ימים בעצת חברים קרובים, הריני משתף אתכם בשעה קשה זו, שלי ושל משפחתי", כתב פרל. "אני מישיר מבט אליכם, ואומר: לא עשיתי את הדברים המיוחסים לי בתקשורת, לא תקפתי מעולם שום אישה, לא פגעתי בשום אישה ולא עברתי כל עבירה".

לקריאה נוספת:
ראש מועצת גוש עציון דרש הכרה ממלכתית בטקס יום הזיכרון במועצה
בניגוד לעמדת המדינה: בג"ץ הורה להרוס 17 מבנים במאחז "דרך האבות"

התנחלות תקוע בצפון מדבר יהודה המשתייכת למועצה אזורית גוש עציון., אפריל 2012. עומר מירון
"החלטה לא פשוטה, אבל אנושית". המועצה האזורית גוש עציון/עומר מירון

דוידי נימק את הסכם השתיקה, שעליו חתם על אף שלטענתו הוא חף מפשע. "לצד אלו, שלתחושתי הם הרוב, האומרים שאין לדון אדם, או אפילו לקיים דיון ציבורי, על סמך שמועות והשערות, יש גם כאלה ששואלים: 'אם הוא לא עשה דבר, מדוע הסכים לשלם'. תשובתי היא כי הייתי נתון בסד של לחצים, בימים שערב חתונת בתי, וקיבלתי החלטה להעדיף שקט על צדק. סברתי שעצם הפרסום יפגע במשפחתי ובי פגיעה קשה, וכאשר יתברר לאחר זמן, שאין יסוד לדברים, זה יהיה מאוחר מדי. כן, מבלי שאני אשם בדבר - העדפתי לשלם כדי למנוע מבוכה אישית ממשפחתי. זו היתה החלטה לא פשוטה, אבל אנושית".

הוא חתם את דבריו ואמר כי הוא מצר על החלטתו אך ימשיך לקיים את הסכם הסודיות. "גם אם ברור שבדיעבד אני מתחרט על ההסכם שחתמתי, בכוונתי להמשיך ולכבד את התחייבותי לסודיות הכלולה בו, למרות שמדובר במשימה קשה שלא ניתן להבין את עוצמתה עד ש'הדבר מגיע אליך', דהיינו לראות ולשמוע פרסומים לא נכונים ולהיות מוגבל מאוד ביכולת התגובה לגביהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

רב בפורום למיגור הטרדות מיניות במגזר הדתי: "מוטב לתת לעניין לשקוע"

הרב אלישיב קנוהל, רבה של כפר עציון וחבר "פורום תקנה", פרסם שלשום גילוי דעת העוסק בחשדות לגבי פרל ואמר כי מוטב שלא לעסוק בנושא. "אין לנו יכולת להוכיח את שהיה הרי כיוון שאנו מסתמכים על טענות האנשים שדיברו באינטרנט או בכלי תקשורת אחרים, הכתב ודוידי. ולכן, בכל הדיונים צריכים לעמוד לנגד עינינו הכללים ההלכתיים הבסיסיים בדיני שמירת הלשון. לנו כציבור אני מציע כמה שיותר מהר לתת לעניין לשקוע לטובת שני הצדדים ולטובת הציבור כולו".

בשבוע שעבר פרסם עיתונאי חדשות 10 רועי שרון כי פרל שילם 200 אלף שקל לצעירה בת 20 מירושלים, שטענה כי הוא פגע בה מינית כמה פעמים. תחילה הסכים פרל להתייצב לפגישה עם חברי "פורום תקנה", אולם לאחר מכן חזר בו ואמר כי מבחינתו הצעירה יכולה להתלונן במשטרה.

הצעירה סירבה לפנות למשטרה. היא הגיעה עם פרל להסכם ולפיו תקבל 200 אלף שקלים תמורת התחייבות כי לא יתמודד בבחירות הקרובות, ואילו היא תמשוך את תלונתה מהפורום. בין היתר, הכסף נועד לטיפולים פסיכולוגיים עבור הצעירה. ההסכם נחתם לפני כחודש וחצי.

(עדכון ראשון: 23:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully