וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דוב הקוטב "העצוב ביותר בעולם" יזכה לבית חדש באנגליה?

מרכז שיקום לחיות בר בבריטניה הציע לקבל את הדוב פיצה, שעלה לכותרות לאחר שנחשפו התנאים הקשים שבהם הוא מוחזק במרכז קניות תיירותי בסין. הנהלת הקניון טרם השיבה להצעה. "אולי יהיה סוף טוב עבורו"

עריכה: יאיר דניאל

"פארק יורקשייר לחיות בר" שבדונקסטר, בריטניה, הציע לקבל את דוב הקוטב שמוחזק במרכז קניות בעיר גואנגג'ואו שבסין – כך נמסר היום (שני) מארגון הסיוע "Animals Asia", שפרסם את המקרה של הדוב, פיצה, ואסף יותר מחצי מיליון חתימות על עצומה הקוראת לשחרורו ומוחה על תנאי החזקתו. עם זאת, על פי הדיווח ברשת BBC, הנהלת הקניון טרם הגיבה להצעה.

בחודש יולי פרסם ארגון הסיוע לבעלי החיים סרטון, שבו נראה פיצה בכלוב הזכוכית שלו, כשהוא בוכה. על פי הארגון, הנהלת הקניון, שנפתח בחודש ינואר האחרון, "לא עשתה כל מאמץ לייצר סביבה שתענה על הצרכים הבסיסיים של דוב חי". למרות שההנהלה טענה כי התנאים השתפרו, Animals Asia הבהירו כי הוא עדיין מוחזק בתא קטן, "ללא דבר טבעי".

"נשמח מאוד אם פיצה יגיע לפארק יורקשייר", סיפר לרשת BBC מנהל תחום הרווחה בארגון, דייב ניל. לדבריו, "אולי יהיה סוף טוב עבורו – פיצה לא רק יהנה מהמתקנים הנהדרים, אלא יהיה גם חלק מקהילת דובים". ארגון הסיוע הבהיר כי לא יציע תשלום עבור הדוב, "מחשש שהכסף יוביל לרכישת בעלי חיים נוספים". מרכז חיות הבר בדונקסטר נבנה במיוחד לרווחתם של דובי קוטב, וחיים בו כיום ארבעה דובים. משולב בו גם מכון מחקר שנועד לסייע לדובי קוטב בטבע ובשבי, בגני חיות.

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה באוקיינוס הארקטי: דובים כיתרו מדענים רוסים במשך שבועיים
לחופש נולדה: הדובה אן-מארי שוחררה אחרי שבע שנים בכלוב קטן
מעללי המין של הצב דייגו מאיי הגלפאגוס הצילו את מינו מהכחדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully