וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דודה של המלכה אליזבת יצא מהארון: "סיימתי מסע ארוך"

לורד איוור מאונטבאטן, בן למשפחת המלוכה שבילה ארוכות בארמון בקינגהאם: "המשפחה מעולם לא הייתה הבעיה, אלא הדור שאליו נולדתי". בן זוגו: "זאני שמח שמצאתי מישהו לשוב אליו"

עריכה: אביב אירגז, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תקחרי: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

(בווידאו: דיון באולפן וואלה! NEWS על עלייה במקרי להט"בופוביה)

לורד איוור מאונטבאטן, בן דודה של המלכה הבריטית אליזבת השנייה, הפך אתמול (ראשון) לבן משפחת המלוכה הראשון שיוצא מהארון. בריאיון לעיתון הבריטי "מייל און סאנדיי", סיפר מאונטבאטן, שלו שלושה ילדים מרעייתו לשעבר פנלופי תומפסון, כי הוא אמנם התקשה בעבר בהתמודדות עם מיניותו, אולם הוא שמח כעת להיות בזוגיות עם ג'יימס קויל.

"פני הייתה מודעת לכך לפני שהתחתנו", הבהיר מאונטבאטן, נכד הנין של המלכה ויקטוריה, "אמרתי לה שאני ביסקסואל, ושאני נמשך לשני הכיוונים". לדבריו, "היא הייתה מבינה, ואני תמיד אהיה אסיר תודה לה על כך". לדבריו, היציאה מהארון כעת נעשתה בתמיכת גרושתו, ילדיו ובני משפחה נוספים. "שם המשפחה מאונטבאטן מעולם לא היה הבעיה", הסביר הלורד, "אלא הדור שאליו נולדתי".

עוד בוואלה! NEWS:
"זה לא סוד": בישוף אנגליקני ראשון יצא מהארון והכריז על זוגיות עם גבר
לראשונה - לסבית בממשלת סרביה: "בחירותיה לא רלוונטיות"
ברכבת, בצה"ל ובכלא: עלייה של 66% באירועי אלימות ופגיעה בלה"טבים ב-2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני גיי, מספר בן דודה של המלכה". שער "מייל און סאנדיי", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, "'לצאת מהארון' זה מינוח ממש מוזר, אבל אני מניח שזה מה שעשיתי בדרך קצת עוקפת, ויצאתי אל מקום שבו אני שמח. זה היה מסע ארוך עד שהגעתי לנקודה הנוכחית". את בן זוגו קויל, דייל אוויר בכיר, הוא פגש בחודש מרץ 2015 במהלך חופשת סקי בשוויץ. "זה לא היה קל בשנות העשרה שלי, או בשנות ה-20", סיפר קויל. "אני כל כך שמח שמצאתי מישהו שאני שמח לקרוא לו בן זוגי. העבודה שלי כוללת נסיעות רבות, ולראשונה מצאתי מישהו לשוב אליו".

לפני כשלושה חודשים, עשה קרוב משפחתו של מאונטבאטן, הנסיך וויליאם, היסטוריה להט"בית נוספת כשהפך לבן משפחת המלוכה הראשון שהופיע על שער כתב עת של הקהילה. בתום פגישה בארמון קנזינגטון בחודש שעבר עם קבוצה של להט"בים, שסיפרו לו על חוויות של להט"בפוביה וההשפעות שיש לכך על בריאותם הנפשית של חברות וחברי הקהילה, הצטלם וויליאם לשער כתב העת הבריטי "אטיטיוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד לא אמור לסבול מבריונות בשל המיניות שלו או מכל סיבה אחרת". הנסיך וויליאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום המפגש, פרסם הדוכס מקיימברידג' הצהרה רשמית, שבה כתב: "אף אחד לא אמור לסבול מבריונות בשל המיניות שלו או מכל סיבה אחרת, ואף אחד לא אמור להשלים עם השנאה שהאנשים הצעירים האלה ספגו במשך חייהם". לדבריו, "ההומואים, הלסביות והטרנסג'נדרים הצעירים שפגשתי דרך 'אטיטיוד' אמיצים, בכך שהם לא מפחדים לדבר ונוסכים תקווה במי שסובל מבריונות ברגעים אלה ממש".

(עדכון אחרון: 21:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully