וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיגועים: צה"ל מתגבר את גזרת חברון בגדוד לוחמים נוסף

הכוחות שיתווספו לגזרה יסייעו להתמודד במוקדי חיכוך בין פלסטינים ויהודים, ויסיירו על הצירים המרכזיים. מפקד אוגדת יהודה ושומרון סייר היום במוקדי הפיגועים שהתרחשו באזור בסוף השבוע

ספק 500

(בווידאו: תיעוד הפיגוע בו נפצע קל חייל בחברון)

בעקבות הפיגועים ביממה האחרונה הוחלט היום (שבת) לתגבר את גזרת חברון בגדוד לוחמים נוסף מחשש להתגברות פיגועי הבודדים. הכוחות מגדוד שמשון של חטיבת כפיר יתגברו מוקדי חיכוך בין פלסטינים ליהודים ויסיירו על הצירים המרכזיים.

מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי, סייר במוקדי הפיגועים שהתרחשו בחברון ביומיים האחרונים. במסגרת הסיור, שמע מפקד האוגדה סקירה מפי מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף משנה איציק כהן, וקיים הערכת מצב בשטח עם מפקדי גדוד בזלת של חטיבת הנח"ל.

ביממה האחרונה כיתרו כוחות צה"ל את מרחב בני נעים, ממנו יצאו המחבלים שביצעו את פיגוע הדריסה בצומת אליאס. היציאה מהכפר מתאפשרת במקרים הומניטריים.

עוד בוואלה! NEWS:
אירוע טרור חמישי ביומיים: חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בחברון
חבר כיתת הכוננות בחברון במשפט אזריה: "הייתי יורה בעצמי במחבל"
שני יירוטים ברמת הגולן: "התושבים הם חיילים-אזרחים של המדינה"

פיגוע בחברון מחבל מוסר מכתב לחייל ודוקר אותו מצבו קל. ספק 500
מתוך תיעוד הפיגוע בחברון. החייל נפצע קל/ספק 500

הבוקר נפצע קל חייל בתל רומיידה שבחברון, ובתיעוד הפיגוע ניתן לראות כיצד המחבל ניגש לחייל עם מסמך – וכשהחייל מסיט את תשומת לבו הפלסטיני תוקף אותו. מיד לאחר מכן, הוא נורה למוות על ידי חיילים מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל שהיו במקום. מדובר צה"ל נמסר כי החייל שנדקר הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. המחבל שהוציא לפועל את הפיגוע הוא חאתם עבד אל-חפיז אל-שולדי, תושב חברון בן 25. צה"ל כיתר אתר בית משפחתו בעיר.

מדובר באירוע הטרור החמישי ביומיים האחרונים, זאת לאחר שאתמול הוצא לפועל פיגוע דקירה בחברון ובוצעו ארבעה ניסיונות פיגוע נוספים. ניסיון הפיגוע הראשון אירע בשער שכם שבעיר העתיקה בירושלים, שם רץ מחבל חמוש בסכין תוך קריאות "אללה אכבר" לעבר כוח מג"ב שהשיב באש. המחבל, סעיד עמרו, אזרח ירדן בשנות העשרים לחייו, נהרג מהירי.

סיור של מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי במוקדי הפיגועים שהתרחשו בחברון, 17 בספטמבר 2016. דובר צה"ל
תא"ל ליאור כרמלי, במהלך סיורו בחברון היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully