וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני יירוטי כיפת ברזל בגולן; חייל נפצע קל בחברון | כותרות שבת

המערכת יירטה ירי, שככל הנראה זלג ממלחמת האזרחים בסוריה. מחבל התקרב לכוח נח"ל, הסתער על חייל ונורה למוות. בן 63 מת בצליחת הכינרת. חמאס קרא לנקמה על הרג מחבלים. הכותרות שעשו את השבת

אחרי שבוע של זליגות: שני יירוטים בצפון על ידי כיפת ברזל

מערכת כיפת ברזל ביצעה אחר הצהריים שני יירוטים לכיוון רמת הגולן ממלחמת האזרחים בסוריה בהפרש של שעה וחצי. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על קרבות עזים באזור קונייטרה. היירוט מגיע לאחר שבוע סוער בצפון, שבמהלכו התפוצצו פצצות מרגמה באזור הגבול וצה"ל תקף משגרים של צבא אסד.

אירוע טרור חמישי ביומיים: חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בחברון

חייל נפצע באורח קל הבוקר בפיגוע דקירה בתל רומיידה שבחברון. המחבל התקרב לכוח מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל שהיה במקום, הסתער על החייל ונורה למוות בידי החיילים. מדובר צה"ל נמסר כי החייל שנדקר הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

המחבל שהוציא לפועל את הפיגוע הוא חאתם עבד אל-חפיז אל-שולדי, תושב חברון בן 25. צה"ל כיתר את בית משפחתו בעיר.

ירדן גינתה את הרג המחבל משער שכם: "מעשה ברברי"

משרד החוץ של ירדן גינה היום את "המעשה הברברי של צבא הכיבוש הישראלי, שפתח באש במכוון על האזרח הירדני סעיד עמר אתמול, יום שישי, באזור שער שכם שבירושלים הכבושה, מה שהוביל למותו במקום". על פי הפרסום בסוכנות הידיעות הממלכתית "פטרה", דובר משרד החוץ סבאח א-ראפעי הטיל ספק בגרסת המשטרה הישראלית, וציין כי אף בגרסה זו נטען כי לא נפגע אף ישראלי בניסיון הפיגוע.

על פי ההודעה שפורסמה בכלי התקשורת הישראליים, עמר, שהיה חמוש בסכין, רץ לעבר כוח מג"ב תוך קריאות "אללה אכבר". הכוח השיב באש, ועמר נהרג במקום. דובר משרד החוץ הירדני הוסיף כי משרדו פועל לבירור כל הפרטים בנוגע למקרה, ולהשבת גופתו של עמר, בן 28, שלדבריו הגיע לירושלים יחד עם קבוצת תיירים ביום חמישי האחרון.

ילדה כבת ארבע מתה בפזורה הבדואית לאחר שנשכחה ברכב נעול

ילדה כבת ארבע מתה היום לאחר שנשכחה בכלי רכב נעול בפזורה הבדואית שליד ערד. הוריה של הילדה הביאו אותה למרכז הרפואי בערד כשהיא מחוסרת הכרה, ואמרו לצוות במקום כי היא נשכחה ברכב במשך שעה. עם זאת, גורמים רפואיים מאמינים שמדובר בזמן רב יותר.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה החלה בחקירת האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרגדיה בצליחת הכנרת: תושב המרכז בן 63 מת במהלך השחייה

גבר בן 63 ממרכז הארץ מת היום במהלך צליחת הכנרת. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הוא התקשה לנשום במהלך השחייה, בקטע שבין חוף מעגן לחוף צמח, ונמשה מהמים על ידי צוות הליווי של המשחה. הוא פונה לבית החולים פוריה בטבריה, שם קבע הצוות הרפואי את מותו.

פצוע אנוש ושני פצועים קשה בהתהפכות רכב בכביש 1

גבר כבן 25 נפצע היום באורח אנוש ושני גברים נוספים כבני 30 נפצעו באורח קשה בהתהפכות כלי רכב בכביש 1, סמוך למחלף חמד. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הפצוע האנוש פונה תוך כדי פעולות החייאה. אחד מהפצועים הנוספים סובל מפגיעה רב מערכתית, והוא פונה כשהוא מורדם ומונשם, והפצוע השלישי סובל מפגיעת חזה. כוחות כיבוי ושוטרים של אגף התנועה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת המקרה.

חמאס גינה את הרג המחבלים וקרא לנקמה: לתקוף חיילים ומתנחלים

ארגון חמאס התייחס אתמול לפיגועים ולניסיונות פיגוע שאירעו במהלך היום, בהם נהרגו שלושה מחבלים מאש צה"ל ומחבלת נוספת נפצעה קשה. חמאס גינה את "ההוצאות להורג" של המחבלים וקרא להמשך "ההתנגדות וההסלמה נגד חיילי צה"ל והמתנחלים כנקמה על דם השהידים שלנו". הארגון מסר כי הריגתם של המחבלים "לא תצליח לשבור את נחישות העם. הדם הטהור הזה יתדלק את האינתיפאדה".

גם דובר חמאס, חוסאם בדראן, השמיע דברים דומים. "ההסלמה בפשעי ישראל מגבירה את הרצון של ההתנגדות בתגובה כואבת לכיבוש, ולנקום את דם בני העם הפלסטיני, ולהביא לסיומם של הפשעים הציוניים", אמר. לדברי בדראן, "ישראל ממררת את שמחת הפלסטינים בחג הקורבן, אך תגובת ההתנגדות תחזיר את שמחת החג לבני עמנו". בדראן קרא לפלגי ההתנגדות השונים לאחד את המאמצים בשטח, ולדון באופן התגובה "לפשעים הציוניים". הוא ציין כי האינתיפאדה תימשך "באמצעות כל סוגי ההתנגדות".

וושינגטון סיווגה את שר הפנים לשעבר של חמאס כטרוריסט בינלאומי

מחלקת המדינה האמריקנית הודיעה אתמול כי שר הפנים לשעבר של ממשלת חמאס בעזה, פתחי חמאד, נכנס לרשימת פעילי הטרור הבינלאומי - צעד המקפיא את נכסיו במדינה. לפי ההודעה, חמאד הוכנס לרשימה מאחר שהשתמש במשרתו כדי לתאם בין תאי טרור, השתתף בפעילות טרור של חמאס, וכן הקים את רשת הטלוויזיה של הארגון, אל-אקצא, שבה תכניות שנועדו "לגייס ילדים לזרוע הצבאית ולהפוך אותם למחבלים מתאבדים בעת שיתבגרו".

לאותה הרשימה הוכנס היום גם עומר דיאבי - מנהיג של קבוצה בת 50 לוחמים בעלי אזרחות צרפתית בסוריה, שהשתתפה בלחימה לצד ארגון ג'בהת פתח א-שאם, לשעבר ג'בהת א-נוסרה.

חמאס גינה את ההודעה האמריקנית, והודיע כי מדובר "בהתפתחות חמורה המצביעה על הנטייה האמריקנית לטובת הכיבוש הישראלי, ומחפה על הפשעים הישראליים הנמשכים" .הארגון קרא לארצות הברית לחזור בה מהחלטתה".

טראמפ מאשר: "ברק אובמה נולד בארצות הברית. נקודה"

אחרי שנים של הטלת ספק המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז אתמול כי הנשיא ברק אובמה נולד בארצות הברית. באירוע בחירות בוושינגטון במלון שנושא את שמו, הוסיף טראמפ: "אובמה נולד בארצות הברית. נקודה. עכשיו כולנו רוצים להשיב את אמריקה לגדולתה". הוא ציין גם כי המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון היא זו שהתחילה את מחלוקת הלידה בקמפיין של 2008. "הילרי התחילה אותה. אני סיימתי".

באירוע השתתפו גנרלים ואנשי ביטחון שהודיעו על תמיכתם בו. "אנחנו רוצים לחזור לעבודה, לבנות את הצבא, לבנות את המדינה, נותרנו מאחור", אמר טראמפ. "הציוד בצבא מטופל שלא כשורה, אנחנו צריכים את הצבא בימים אלה יותר מאי פעם". הוא הוסיף כי "יש עולם בחוץ, ולא נחמד לומר אבל יש הרבה אנשים רשעים, אנחנו צריכים להיות מוכנים, אנחנו צריכים לשמור על ארצנו חזקה. אני שמח לקבל את תמיכתם של הגנרלים כאן. הם קשוחים, הם חכמים, והם מכירים את התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully