וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כל החדשות מהשעות האחרונות ב-60 שניות

14.9.2016 / 11:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בתום לילה מתוח בבית החולים שיבא בתל השומר, אמר הבוקר פרופ' יצחק קרייס, מנהל בית החולים, כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס עבר את הלילה בשלום וכעת מצבו "קשה אך יציב". פרופ' רפי ולדן, חתנו ורופאו האישי של פרס, סיפר: "במהלך הלילה שמחנו להיווכח שהוא הגיב וכנראה קשוב למה שנאמר לו, לחץ לנו את היד. הוא מורדם שוב כדי שלא יתאמץ".

במערכת הפוליטית שלחו איחולי החלמה לנשיא לשעבר. נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר אמש כי הוא "עוקב בדאגה אחרי הדיווחים מבית החולים ומתפלל יחד עם העם כולו להחלמתו".

עוד בחדשות: ארצות הברית וישראל הודיעו אמש רשמית על הסכם הסיוע הביטחוני האמריקני לישראל. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "מדובר בהסכם הסיוע הגדול ביותר שהעניקה אי פעם ארצות הברית למדינה כלשהי".

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, תשוב להופיע באירועים פומביים החל מיום חמישי - כך הודיעו הלילה גורמים במטה הבחירות שלה. קלינטון ביטלה את הופעותיה לימים שני עד רביעי לאחר שאובחנה כחולה בדלקת ריאות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully