וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהבים אותך, שמעון": במערכת הפוליטית מאחלים החלמה לפרס

במערכת הפוליטית עוקבים בדאגה אחר מצב הנשיא לשעבר שמעון פרס. נתניהו שוחח עם מנהל בית החולים שיבא ואיחל החלמה לנשיא לשעבר. הרצוג איחל: "שתשוב להשמיע את קולך החכם והמפוכח"

צילום: עמוד הפייסבוק של שמעון פרס

(סרטון שפרס פרסם אחר הצהריים: "גאה בתעשייה הישראלית")

במערכת הפוליטית איחלו לנשיא שמעון פרס, שאושפז אמש (שלישי) בבית החולים שיבא שבתל השומר, החלמה מהירה.
נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר כי הוא עוקב בדאגה אחרי הדיווחים מבית החולים "ומתפלל יחד עם העם כולו להחלמתו של שמעון ידידי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאחל לנשיא לשעבר שמעון פרס החלמה מהירה. שמעון, אנחנו אוהבים אותך והעם כולו מייחל להחלמתך". ראש הממשלה שוחח עם מנהל בית החולים שיבא וקיבל עדכון על מצבו הרפואי של הנשיא לשעבר. מלשכת נתניהו נמסר כי נתניהו "מסר את תפילותיו של העם כולו להחלמה מהירה".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג איחל גם הוא לרפואת הנשיא לשעבר. "מאחל לך נשיאנו לשעבר ויקירנו לתמיד שמעון פרס שתחלים במהרה ותשוב להשמיע את קולך החכם, הצלול והמפוכח. רפואה שלמה!", אמר הרצוג. שר החינוך כתב בחשבון הטוויטר שלו בפשטות: "מתפלל לרפואתו של שמעון פרס".

עוד בוואלה! NEWS:
הנשיא לשעבר שמעון פרס לקה באירוע מוחי; מצבו קשה
פרסום ראשון: משרד החינוך מוריד את הדרישות להוראת מתמטיקה
פשיטה על כת חרדית בגוואטמלה: קטינים הוצאו מחזקת "לב טהור"

שמעון פרס. AP
"העם כולו מייחל להחלמתך". הנשיא לשעבר שמעון פרס/AP

דני גילרמן, לשעבר שגריר ישראל באו"ם וחבר המשפחה, אמר הלילה בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא אופטימי באשר למצבו של פרס. "שמעון היה אומר 'רוב האנשים אוהבים לזכור ואני מעדיף לחלום'. אז אני גם הערב עדיין מעדיף לחלום", אמר גילרמן. הוא כינה את פרס "איש מאוד מיוחד. ענק אמיתי, חלק מדור שכמעט ולא קיים כבר יותר". לדברי גילרמן, בעבר פרס הפתיע את סביבתו פעמים רבות ונשאר אופטימי. "למרות שהמצב נשמע לא טוב אני עדיין אופטימי. אני אוהב אותו ומתפלל בשבילו", הוסיף.

דני גילרמן, שגריר ישראל לשעבר באו"ם, 14 בספטמבר 2016. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
"הערב אני עדיין מעדיף לחלום". גילרמן/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "כולנו מתפללים לשלומו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ומקווים שיוכיח שוב שהוא יודע לחזור גם ממצבים קשים". שר האוצר משה כחלון אמר כי "מתפללים לשלומו של הנשיא לשעבר ומחזקים את המשפחה ברגעים מותחים וקשים אלו". שר החינוך נפתלי בנט כתב בחשבון הטוויטר שלו בפשטות: "מתפלל לרפואתו של שמעון פרס".

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו קרא לציבור להתפלל לרפואתו של פרס. "לפרס יש זכויות רבות בפעילותו רבת השנים למען עם ישראל ובחיזוק ביטחונה של מדינת ישראל מאז היווסדה", אמר הרב לאו, "ראוי שכולם יצטרפו בעת הזאת בתפילה להחלמתו". הרב הראשי הספרדי לישראל הרב יצחק יוסף אמר כי "צריך להתפלל לרפואתו של שמעון פרס. לזכותו עומדת הצלת עולם התורה - הוא ייסד את הפטור לבני ישיבות והיתה לו הערכה רבה לתורת ישראל".

הרב הראשי דוד לאו מגיש לנשיא שמעון פרס את כתב האמנה (חיפוש: שמעון פרס, הרבנים הראשיים, דוד לאו, הרבנות הראשית). יואב דודקביץ'
"העריך רבות את תורת ישראל". לאו ופרס/יואב דודקביץ'

בניגוד לקו הממלכתי והמכבד, יש גם מי שבחר לנצל את ההזדמנות לעקוץ את הנשיא לשעבר. פעיל הימין ויו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "23 שנים אחרי אוסלו - פרס נובל".

הנשיא לשעבר פרס לקה באירוע מוחי ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב קשה. לפי דובריו, הוא אושפז והחל לקבל טיפול תרופתי כשהוא בהכרה מלאה.

(עדכון ראשון: 21:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully