וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביצע מעשי סדום – וקנה מתנות": מאמן כדורעף נאשם שתקף נער בן 15

14.9.2016 / 11:15

אסף רז, מאמן הפועל ירושלים, נאשם כי שילם במזומן וקנה מתנות לנער שאימן במרכז הארץ וביצע בו עבירות מין. רז הודה בקיום היחסים, אך טען שלא ידע את גילו של הקטין. ואולם, מהעדויות עולה כי התייחס בעצמו לגילו הצעיר של המתלונן לא פעם

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

מאמן הפועל ירושלים בכדורעף ביצע מעשה סדום בנער בן 15 - כך עולה מכתב אישום שהוגש הבוקר (רביעי) לבית המשפט על ידי פרקליטות מחוז תל אביב. המאמן, אסף רז בן 45 מרמת השרון, אימן נבחרת בית ספר במרכז הארץ.

המתלונן, כיום בן 16, התאמן תחתיו. לאחר מכן, במשך מספר חודשים, נפגשו השניים בתדירות של פעמיים בשבוע, לבילוי במסעדות.

עוד בוואלה! NEWS:
מצבו של פרס קשה ויציב: "לחץ לנו את היד, אך הורדם שוב שלא יתאמץ"
כיצד נגרם אירוע מוחי, מה הסכנות - ומה האפשרויות העומדות בפני פרס?
שמעון פרס בסרטון שעות לפני אשפוזו: "תקנו כחול-לבן"

מאמן הכדורעף אסף רז. פייסבוק, צילום מסך
מאמן הכדורעף אסף רז/צילום מסך, פייסבוק
הנאשם שאל את המתלונן: כמה זמן אני צריך לחכות עד שתסכים?

עוד עולה מכתב האישום כי עד מעצרו קנה רז למתלונן מתנות באלפי שקלים ובהן טלפון סלולרי, בגדים יקרים, ונתן לו כסף מזומן. כשרז היה אוסף את הנער במכוניתו, נכתב בכתב האישום כי הציע לו הצעות מיניות ונגע במכנסיו – אף שהנער שהסיט את ידו ממנו. עוד נכתב כי באחת הפעמים רז אף שאל את הנער כמה זמן עליו לחכות עד שייעתר לו.

לפי כתב האישום, לפני כארבעה חודשים רז קנה לנער מתנה ולקח אותו לדירתו, שם ביצע בו עבירות מין - דבר שחזר על עצמו מדי שבוע. כחודש לאחר מכן, בשבעה מועדים שונים, גרם הנאשם למתלונן לבצע בו מעשי סדום. רז נעצר לפני שבוע וחצי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סוכנת הדוגמנים העידה: המאמן ידע את גילו של הנער

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נגד רז נכתב כי מעדות המתלונן עולה כי הוא ידע היטב את גילו – והשניים אף שוחחו על המתנה שיקנה לו הנאשם ביום הולדתו ה-16, שאמור היה להתקיים תוך מספר חודשים. זאת, למרות טענתו של המאמן כי חשב שהנער בן 17.

המאמן הראשי ששכר את שירותיו של רז למועדון הכדורעף שבו שיחק הנער, העיד כי לכל מאמן כרטיס של השחקנים, עליו מצוין תאריך הלידה של כל שחקן, והוא נושא אותם במשך כל העונה. לטענת המאמן הראשי – רז החזיר כרטיסים כשהבחין שיש טעויות בשנת הלידה. נוסף על כך, סיפר המאמן כי התקיים דיון במועדון על הקטין, ועל האפשרות להעלותו לקבוצת הבוגרים על אף גילו. כמו כן, עובדת בסוכנות דוגמנות שפגשה את רז העידה כי הוא הגיע לסוכנות עם המתלונן, ואישרה כי הם דיברו על גילו, ואף כי בדואר אלקטרוני ששלח לסוכנות כתב כי גילו של הנער הוא 15 וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully