וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בטנזניה: לפחות 13 הרוגים ויותר מ-200 פצועים

רעידת אדמה בעוצמה 5.7 הורגשה בצפון-מערב המדינה וזרעה הרס רב. עם זאת, פעולות החילוץ כמעט הסתיימו ולא צפויים עוד פצועים נוספים. "אחי הרגיש את האדמה רועדת וראה אנשים שרצים לכל עבר ובניינים קורסים"

רעידת אדמה בטנזניה 10 ספטמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
"בתי החולים מלאים". אחד הבניינים שקרסו באזור רעידת האדמה בטנזניה/צילום מסך, טוויטר

לפחות 13 בני אדם נהרגו ו-203 נפצעו ברעידת אדמה בעוצמה 5.7 שהכתה אתמול (שבת) בצפון-מערב טנזניה. גורמים ברשויות המקומיות באזור רעידת האדמה אישרו את הפרטים אך דאגו להבהיר כי "המצב תחת שליטה". "כמה אנשים כבר שוחררו מבתי החולים ואנחנו לא מצפים לקבל פצועים נוספים", אמר גורם במחוז בוקובה שנפגע ברעידת האדמה.

בתים רבים קרסו עקב הרעש וכוחות החילוץ שהוזנקו למקום החלו לתור אחר לכודים בהריסות. "אחי נהג בעיר ופתאום הוא הרגיש את האדמה רועדת וראה אנשים שרצים לכל עבר ובניינים קורסים", סיפר כתב של סוכנות הידיעות הצרפתית שמשפחתו מתוגגרת בבוקובה.

לדבריו של הכתב, ששוהה בדאר א-סלאם, העיר הגדולה ביותר במדינה והבירה הכלכלית, נזקי רעידת האדמה לא הגיעו לשם. "בדאר א-סלאם בטוח, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מה שלום הקרובים לנו שנמצאים באזור הרעידה. בתי החולים מלאים ולא יכולים להתמודד עם פצועים נוספים". עוד הוא הוסיף כי הממשלה עדיין לא אמרה דבר בנוגע לרעידת האדמה, ולכוחות החילוץ אין די תקציב כדי לפעול באזורים המוכים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
העיניים נשואות לפוטין: המפתח להפסקת האש בסוריה נמצא במוסקבה
אחרי 35 שנים: האדם שניסה להתנקש בנשיא ארה"ב רייגן יצא לחופשי
שר הפנים של גרמניה: "יש במדינה יותר מ-500 מחבלים פוטנציאליים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully