וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השבוע: פצמ"ר נפל ברמת הגולן; צה"ל תקף בסוריה

8.9.2016 / 2:18

המרגמה נפלה בשטח פתוח ולא היו נפגעים. בתגובה לאירוע תקפו כלי טיס של חיל האוויר משגרי מרגמות המוצבים בסמוך לגבול. אירוע דומה התרחש בתחילת השבוע. דובר צה"ל: "רואים במשטר הסורי אחראי"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: הקרבות בין המורדים והצבא הסורי בגולן)

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (חמישי) משגרי מרגמות של צבא סוריה ברמת הגולן הסורית. זאת, שעות לאחר שפצמ"ר נפל בצפון רמת הגולן, ככל הנראה כתוצאה מזליגה ממלחמת האזרחים בסוריה. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

זהו האירוע השני מסוג זה בשבוע האחרון. ביום ראשון נפלה פצצת מרגמה שנורתה מאזור סוריה בכביש בצפון רמת הגולן. באירוע לא היו נפגעים, אך נגרם נזק. גם אז תקף צה"ל משגרי מרגמות של צבא סוריה בתגובה.

מדובר צה"ל נמסר כי "הצבא רואה במשטר הסורי האחראי על הנעשה בשטחו, ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה".

עוד בוואלה! NEWS:
"טובות הנאה במיליונים": מעצר ראשת העיר נתניה הוארך ב-6 ימים
קריסת החניון בתל אביב: הותרו לפרסום שמות ההרוגים באסון
צפו: חבר פרלמנט הולנדי מסרב ללחוץ את ידו של נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונות ישראל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע הגיע לאחר שביום ראשון האחרון נפל פצמ"ר שנורה מאזור סוריה בכביש בצפון הגולן. לא היו נפגעים כתוצאה מהנפילה, אך נגרם נזק לדרך שבה נפל הפצמ"ר.

בסוף החודש שעבר תקף חיל האוויר משגר מרגמות של צבא סוריה בגולן הסורי, בעקבות נפילת פצצת מרגמה בשטח פתוח ברמת הגולן. גם באירוע זה, שבו נפלה פצצת המרגמה בסמוך לגדר המערכת, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

(עדכון ראשון: 18:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully