וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת החניון בתל אביב: הותרו לפרסום שמות ההרוגים באסון

דניס דיאצ'נקו מאוקראינה ועאהד אל-חאג' מאזור רמאללה הם שני ההרוגים הנוספים באסון שאירע שלשום בתל אביב. ההרוג השלישי הוא אולג יעקובוב, תושב העיר. שלושה עדיין נעדרים בין ההריסות

עריכה: ניר חן צילום: יותם רונן, מאצ'י הוף ניב אהרונסון, בני בן סימון

דניס דיאצ'נקו, בן 28 מאוקראינה, ועאהד אל-חאג', בן 34 מבית רימא שליד רמאללה, הם שני ההרוגים הנוספים באסון קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב – כך התירה היום (רביעי) המשטרה לפרסם. ההרוג השלישי הוא אולג יעקובוב, בן 60 מתל אביב. באזור החניון שארבע מקומותיו קרסו שלשום עדיין נעדרים שלושה בני אדם.

מאמצי איתור הנעדרים עדיין נמשכים בזירת האסון, בעוד על חקירת האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף. היום נשמעה ביקורת על מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, בשל צו זה. "מדובר בחקירה רגישה שיש לה השלכות על ביטחונו של הציבור. לנהל חקירה כזאת תחת צו איסור פרסום זו החלטה שאין בה היגיון, ויש בה אפילו כדי לסכן ציבור שלם", אמר גורם בכיר בענף הבנייה.


לקריאה נוספת:
משפחת ההרוג מדברת לראשונה: "אולג עבד כדי לממן טיפול לבנו שבתרדמת"
ביקורת על המשטרה: "הסתרת פרטי חקירת קריסת החניון מסכנת חיים"
היום השלישי לעבודות החילוץ: "הייתה אופטימיות – אך הסיכויים פוחתים"

יו"ר האופוזיציה  - מבקר בזירת אסון החניון ברמת החייל. מגד גוזני
החיפושים אחר הנעדרים בחניון נמשכים/מגד גוזני

אלמנתו של יעקובוב, גלינה, סיפרה מוקדם יותר לוואלה! NEWS על בעלה. "אולג רצה להגיע לארץ אחרי שאחיו ואחיותיו עלו קודם לכן. הוא עבד קשה כל הזמן והכל יקר פה", תיארה. השניים התחתנו ב-1994 באוזבקיסטן, ולאחר שהקרובים שלו עלו לישראל, ביקש יעקובוב לעלות גם הוא. "אני לא כל כך רציתי לעלות, ואמרתי לו – תעלה לבד, ואחר כך נראה". אחרי ארבע שנים יעקובוב עלה לבד לארץ, ושנה לאחר מכן הצטרפה אליו אשתו. "הוא שם כסף בצד כדי לבוא לקחת אותי. הוא אמר כל הזמן שהוא אוהב אותי ולא יכול לבד".

בסביבות השעה 11:30 ביום שני נשמטה הקרקע של חניון שהיה אמור להיפתח בעוד כחודשיים ליד בית החולים אסותא שברמת החייל. החניון קרס לתוך פיר בעומק ארבע קומות. עשרות הפועלים שעבדו באתר הבנייה נקברו תחת ההריסות. 23 בני אדם נפצעו ועקבותיהם של שישה בני אדם נעלמו. ביממות האחרונות הצליחו הכוחות לחלץ מההריסות את גופותיהם של שלושה מהנעדרים, אך טרם מצאו את גופותיהם של שלושה אחרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully