וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חבר פרלמנט הולנדי מסרב ללחוץ את ידו של נתניהו

ראש הממשלה, המבקר במדינה, הגיע לסיור בפרלמנט ופגש מחוקקים שונים. עם זאת, טונהאן קוזו, חבר מפלגת הלייבור לשעבר שענד דגל פלסטין על דש חליפתו, חייך לעברו ולא הושיט את ידו. נתניהו בתגובה: "מי שמעקם את האף שיישאר עם אף עקום"

עריכה: שניר דבוש

חבר פרלמנט הולנדי תועד היום (רביעי) כשהוא מסרב ללחוץ את ידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המבקר במדינה. טונהאן קוזו, שהיה חבר בלייבור ועתה הצטרף למפלגה חדשה, DENK, ענד סיכה של דגל פלסטין על דש חליפתו. בקטע שפורסם בכלי תקשורת במדינה נשמע נתניהו אומר "אה, אוקיי", לאחר סירובו של קוזו המחויך בעודו ממשיך בסיורו בפרלמנט בהאג.

נתניהו הגיב לתקרית בחשבון הטוויטר שלו. בסרטון שפרסם אמר ראש הממשלה כי "ראינו היום שוב דוגמה ברורה של מי רוצה בשלום ומי לא רוצה בשלום". הוא הוסיף: "אמשיך לחזק את מעמדה הבינלאומי של ישראל ולהציג בגאון את עמדתה בעולם. מי שמעקם את האף שיישאר עם אף עקום".

עוד כתבות מהעולם:
ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג נעצרה בחשד לקבלת שוחד
השוטרים ירו למוות בנוסע הרכב - אך דווקא הנהג חשוד בהריגתו
העליון באיטליה קבע: אוננות בציבור איננה עבירה פלילית

פגישות ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרלמנט ההולנדי. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בפרלמנט ההולדני, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מוקדם יותר היום נפגש נתניהו עם יו"ר הסנאט ההולנדי, אנקה ברוקרס, ועם יו"ר הפרלמנט, חדיג'ה אריב, וכן עם חברי ועדת החוץ של הפרלמנט. בפגישתו עמם אמר נתניהו כי ישראל היא "הגורם היציב במזרח התיכון" וכי היא מייצבת את האזור ומגנה על אירופה.

נתניהו הוסיף כי מקור הסכסוך בין ישראל לפלסטינים הוא בסירובם להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. יו"ר ועדת החוץ, אנג'לין אייסינק, אמרה בתום הפגישה כי "היחסים הקרובים בין ישראל לבין הולנד מבוססים על ערכים משותפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תגובת נתניהו בטוויטר:

(עדכון ראשון: 15:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully