וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים ירו למוות בנוסע הרכב - אך דווקא הנהג חשוד בהריגתו

7.9.2016 / 11:52

אתמול הודיעה המשטרה כי שני יושבי הרכב שנורו בידי שוטרי מג"ב בשועפאט לא תכננו פיגוע, ואף התנצלה לטענת המשפחות. היום נטען כי התנהגות הנהג, שנפצע בינוני, היא שהובילה להריגת בן דודו שישב לצדו, ולכן עצרה אותו. משפחתו: "זו שערורייה". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי נהג הרכב שנורה במחנה הפליטים שועפאט בירושלים חשוד בהריגת בן דודו - זאת על אף שכוח משטרה שהיה במקום הוא זה שירה למוות במוסטפא נמר לאחר שסבר כי מדובר בניסיון פיגוע. בהמשך התברר כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני וכי החשוד נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול.

לפי המשטרה, כלי הרכב דהר לעברם ולכן הם פתחו בנוהל מעצר חשוד, אך אמש דווח בערוץ 10 כי נורו יריות לעבר הרכב לאחר שעצר. מחר יובא הנהג - שנפצע בינוני וכבר שוחרר מבית החולים - לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

במשטרה הוסיפו כי "חקירת הנהג מתנהלת בליווי הפרקליטות והוא נחקר בחשד להריגה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וסיכון חיי אדם". במשטרת ירושלים מסבירים את החשד בכך שהתנהגותו של הנהג הובילה לצורך של השוטרים לירות בשני הנוסעים, ירי שממנו נפצע הנהג בעצמו ונהרג בן דודו שישב לידו.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה: הפלסטינים שנורו בשועפאט השבוע לא ניסו לבצע פיגוע
התפתחות בפרשת השחיתות בנתניה: ראשת העירייה נחקרת באזהרה
"שיקרתי לבנות שאבא חי": משפחות הנעדרים לא מאבדות תקווה

מחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים. 5 בספטמבר 2016. ללא, אתר רשמי
הרכב התקרב לשוטרים במהירות. המכונית של שני הפלסטינים, ביום שני/אתר רשמי, ללא

חוקרי המשטרה טוענים כי אם הנהג היה נשמע להוראות, היה נמנע מות בן דודו, נמר בן ה-27. במשטרה הבינו לאחר האירוע שלא היה מדובר בניסיון פיגוע, ומסרו כי כל כיווני החקירה נבדקים. במקביל, המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בודקת את התנהגות השוטרים, אולם במשטרה סבורים שהם פעלו נכון. "השוטרים פעלו כשורה, ולא הייתה להם דרך למנוע מהנהג לפגוע בהם אלא בירי לעברו", אמרו גורמים במשטרה.

בן דודם של מוסטפא ועלי, רזי נמר, הביע כעסו בשיחה עם וואלה! NEWS. הוא אמר כי "זו שערורייה שהמשטרה מפילה את זה עכשיו על עלי. לא נשתוק, ונלך למח"ש – גם על הירי, וגם על הטלת האחריות על עלי. הוא בעצמו נורה משני כדורים, איך מאשימים בן אדם שנורה בעצמו מהירי?". רזי התייחס גם לעצם הירי, ואמר כי "גם אם עלי היה שתוי או תחת השפעת סמים – לא הורגים בן אדם בגלל שהנהג מסטול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, ביום שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully