וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב טבריה נאשם שנהג בשכרות, נסע נגד כיוון התנועה - וגרם למות בן 29

1.9.2016 / 21:35

בתאונה שאירעה בחודש ינואר השנה התנגש דוד ראש עם מכוניתו ברכב שבו נהג נידאל חמזה, תושב טמרה, בסמוך לצומת יגור בצפון. פרקליטות מחוז חיפה ביקשה לפסול את רישיונו עד תום ההליכים נגדו

תאונת דרכים בכביש 75, בצומת יגור לכיוון תחנת הרכבת "לב המפרץ" בחיפה. איחוד הצלה
זירת התאונה, בחודש ינואר השנה/איחוד הצלה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד ראש, תושב טבריה בן 35, בגין הריגה, נהיגה בשכרות, גרימת חבלה ושורת עבירות נוספות. זאת, בשל תאונה שבה היה מעורב בסוף חודש ינואר השנה שבה נהרג נידאל חמזה, תושב טמרה בן 29. הפרקליטות ביקשה להורות על פסילת רישיונו של ראש עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, ראש נסע ברכבו מחיפה לכיוון טבריה ב-22 בינואר, כשהוא שיכור. בבדיקה משטרתית נמצא בדמו ריכוז של 210 מיליליטר אלכוהול. עוד מתואר כי ביציאה מחיפה לכיוון כביש 75 נהג ראש נגד כיוון התנועה וגרם לכלי רכב שבאו מולו לסטות מנתיב נסיעתם על מנת להימנע מפגיעה ברכבו.

ראש המשיך בנסיעה וכעבור זמן קצר התנגש ברכבו של חמזה, בסמוך לצומת יגור. כתוצאה מהפגיעה נפצע חמזה באורח אנוש ומותו נקבע בידי צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה. ראש עצמו נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, עם פגיעה רב-מערכתית.

עוד בוואלה! NEWS:
מכה קשה לתעשיית החלל: סופו של לוויין התקשורת המתקדם בישראל
ריבלין יוצא להגנת אלשיך: "דבריו לא הובנו, כוונתו הייתה טובה"
בניגוד לעמדת המדינה: בג"ץ הורה להרוס 17 מבנים במאחז "דרך האבות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully