וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי המחנה הציוני מברכים על המלצת המשטרה בתיק הרצוג: "הוסרה העננה"

1.9.2016 / 17:30

חברי המפלגה התייחסו לסגירתו המסתמנת של תיק החקירה נגד יו"ר האופוזיציה, אמרו כי יש "לחדול מהתנגחויות" וקראו "להתרכז במאבק על המדינה". ח"כ מרגלית: "כעת המשטרה צריכה להתמקד בחקירת ראש הממשלה"

עריכה: ניר חן

עם סגירתו המסתמנת של התיק נגד יו"ר האופוזיציה וראש מפלגת המחנה הציוני, יצחק הרצוג, בירכו היום (חמישי) חברי כנסת ממפלגתו על המלצת המשטרה. הרצוג היה חשוד בקבלת תרומה אסורה במסגרת הפריימריז לעבודה ב-2013, ולפי הודעת המשטרה, החקירה לא גיבשה תשתית ראייתית מספקת להוכחת ביצוע העבירות.

"כעת, המשטרה צריכה להתמקד בחקירת ראש הממשלה שכבר הודה שקיבל כסף מעבריינים מורשעים כמו מימרן", אמר ח"כ אראל מרגלית בהתייחס לבדיקת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למימון שקיבל לכאורה מאיש העסקים הצרפתי ארנו מימרן.

ח"כ עמיר פרץ הוסיף: "אני מברך את יצחק הרצוג על סגירת התיק נגדו ופיזור העננה מעליו ומעל מפלגת העבודה. כעת, עלינו לחדול מהתנגחויות אישיות ולחזור ולהתרכז במאבק על עתיד המדינה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יחימוביץ': "לא קראתי להרצוג 'כלב', די להתבכיינות"
הרצוג: במחצית השנייה של 2017 יתקיימו פריימריז במפלגת העבודה
הרצוג נחקר באזהרה פעם נוספת בחשד לעבירות בחירות

חברי הכנסת יצחק הרצוג ואראל מרגלית בכנס מפלגת העבודה בתל אביב. ניב אהרונסון
"המשטרה צריכה להתמקד בנתניהו". הרצוג ומרגלית/ניב אהרונסון

יו"ר הסיעה, ח"כ מרב מיכאלי, התייחסה להמלצת המשטרה. "טוב שזה מאחורינו וטוב שזה הסתיים בדיוק כמו שהרצוג אמר לכל אורך הדרך - בשום דבר. כמו שאמרתי כל הזמן, אני סומכת על המשטרה. זה הזמן לסגור שורות ולהתרכז ביחד בקרב על החלפת השלטון לטובת המדינה".

מזכ"ל העבודה ח"כ חיליק בר, אמר כי הוא "מברך מכל הלב" את הרצוג. "גאה באמון ובתמיכה שנתתי ליו"ר המפלגה לאורך כל הדרך, ובעיקר ברגעים שהיה פופולרי לחבוט בו בנושא. כעת עלינו להתאגד כאופוזיציה, להיות אלטרנטיבה אמיתית בכל התחומים, להתכונן לבחירות, ולהחלפת נתניהו וממשלתו הכושלת".

ממצאי החקירה גיבשו תשתית ראייתית מספקת נגד בכיר במטה הבחירות דאז. הוא חשוד בביצוע עבירות לכאורה של רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת תרומה אסורה וכן חשוד במתן תרומה אסורה על ידי בעל החברה הפרטית. בכל הנוגע למטה הבחירות שלו, טרם הסתיימה בדיקת החשד לרישום כוזב במסמכי תאגיד. מלשכת הרצוג נמסר בתגובה כי הוא קיבל את הודעת המשטרה וכעת הוא מצפה להכרעה מהירה של היועץ המשפטי בנוגע אליה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עצרת לציון 100 שנה להולדת טדי קולק. גדעון צנטנר
"אפשר לחזור ולהתרכז במאבק על המדינה". פרץ/גדעון צנטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully