וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: לא נמצאה תשתית ראייתית להעמדת הרצוג לדין

הסתיימה החקירה נגד יו"ר המחנה הציוני וראש האופוזיציה בגין חשד לקבלת תרומה אסורה במסגרת הפריימריז לעבודה ב-2013. החקירה לא העלתה ראיות מספקות להוכחה שהוא ידע על התרומה. הרצוג: מצפה להכרעה מהירה של היועץ המשפטי

עריכה: ניר חן

היחידה הארצית של המשטרה סיימה היום (חמישי) את חקירתה נגד יו"ר המחנה הציוני וראש האופוזיציה יצחק הרצוג בגין חשד לקבלת תרומה אסורה במסגרת הפריימריז לעבודה ב-2013. החקירה לא גיבשה תשתית ראייתית מספקת להוכחת ביצוע עבירות על ידי הרצוג, שכן אין ראיות מספקות להוכחה בפלילים שידע על התרומה.

עם זאת, ממצאי החקירה גיבשו תשתית ראייתית מספקת נגד בכיר במטה הבחירות דאז. הוא חשוד בביצוע עבירות לכאורה של רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת תרומה אסורה וכן חשוד במתן תרומה אסורה על ידי בעל החברה הפרטית. בכל הנוגע למטה הבחירות שלו, טרם הסתיימה בדיקת החשד לרישום כוזב במסמכי תאגיד.

מלשכת הרצוג נמסר בתגובה כי הוא קיבל את הודעת המשטרה וכעת הוא מצפה להכרעה מהירה של היועץ המשפטי בנוגע אליה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יחימוביץ': "לא קראתי להרצוג 'כלב', די להתבכיינות"
הרצוג: במחצית השנייה של 2017 יתקיימו פריימריז במפלגת העבודה
הרצוג נחקר באזהרה פעם נוספת בחשד לעבירות בחירות

ח"כ יצחק הרצוג, וועדת חוץ וביטחון, הכנסת. 18 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
ממתין להכרעת היועץ המשפטי. הרצוג/נועם מושקוביץ

החקירה לוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב. כמו כן, המשנה לפרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה עודכנו לכל אורך החקירה על אודות התפתחויותיה וממצאיה. במסגרת החקירה נחקרו מעורבים שונים ובכלל זה נחקרו באזהרה הרצוג, שהתמודד בשעתו על ראשות המפלגה, בכיר במטה הבחירות דאז של יו"ר האופוזיציה ובעל חברה פרטית. כמו כן, בוצעו חיפושים ופעולות חקירה מגוונות.

מממצאי החקירה עולה כי במסגרת הבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, העביר בעל חברה פרטית בתחום שבעניינו התנהל הליך חקיקה, תרומה בהיקף של כ-40 אלף שקלים לצורך מימון קמפיין שלילי נגד יחימוביץ', שהתמודדה מול הרצוג באותן בבחירות. עוד עולה כי במסגרת תצהיר, שעליו חתום יו"ר האופוזיציה, לא נמסר למבקר המדינה דיווח כדין על התרומה האסורה לכאורה. על פי החשד, העלאת הקמפיין ומימונו נוהלו בידי בכיר במטה הבחירות של יו"ר האופוזיציה בבחירות האמורות.

כעת מעבירה משטרת ישראל את כלל הממצאים לפרקליטות מחוז תל אביב. ממצאים אלה כוללים את תשתית הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יחימוביץ והרצוג בישיבת  סיעת העבודה, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
הרצוג ויחימוביץ'/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully