וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' באולפן וואלה! NEWS: "לא קראתי להרצוג 'כלב', די להתבכיינות"

31.7.2016 / 17:59

ברקע כינוסה של ועידת מפלגת העבודה, הבהירה יריבתו של יו"ר המפלגה כי הוא "נלחם על חייו הפוליטיים. כניסה לממשלת הימין היא דבר בלתי נתפס - וזה מה שהרצוג רוצה". על כינוס הוועידה: "אם הרצוג רוצה מנדט - שיילך לפריימריז וייבחר"

עריכה: ניר חן

ח"כ שלי יחימוביץ' התארחה היום (ראשון) באולפן וואלה! NEWS, ברקע ועידת מפלגת העבודה, שהתכנסה להצביע על התאריך לקיום בחירות לראשות המפלגה וכן למוסדותיה ולתפקידים נוספים. "בגילוי לב, אני לא יודעת אם המהלך הזה טוב לי כמנהיגה במפלגת העבודה. אני רק יודעת שאי אפשר לעמוד מנגד כשרומסים את המבנה הדמוקרטי הבסיסי של אחת המפלגות הדמוקרטיות היחידות שנשארו", אמרה יחימוביץ'.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הרצוג התקבל בקריאות בוז בוועידת העבודה: "בוז'י הביתה"
"צריך להפסיק לדבר על שלום": אראל מרגלית הציג את תכניתו המדינית
הממשלה אישרה: כחלון קיבל את משרד הכלכלה, אלקין בהגנת הסביבה

שלי יחימוביץ' מגיבה להצטרפותה של ישראל ביתנו לקואליציה במקום מפלגת העבודה. מערכת וואלה!
"רמיסת הכללים הבסיסיים של מפלגה דמוקרטית". יחימוביץ' באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה!

לדבריה, "זה כמו שראש הממשלה יגיד 'טוב, יש לי רוב בכנסת, אז אקבע שהבחירות הבאות לראשות הממשלה יהיו בעוד שבע שנים', כאשר יהיה לו רוב בכנסת. זאת רמיסה של הכללים הבסיסיים ביותר, שאיש מראשי המפלגה הקודמים לא העז לעשות". עוד הוסיפה יחימוביץ', כי "אם הרצוג חושב שהוא ראוי להיבחר לכהונה נוספת - שיילך לפריימריז, יתמודד ויקבל את תמיכת הציבור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"ההתבכיינות של הרצוג לא מעוררת כבוד רב"

יחימוביץ' דחתה את הטענה שכינתה את הרצוג במילות גנאי, כשפעל לחדש מגעים לכניסת מפלגתו לממשלה. "חשוב לי לומר שנתניהו זרק לעברנו עצם מרוטה, וחשב שנחזור על ארבע, מקשקשים בזנב. מאז, הרצוג חזר 200 פעם על כך שכינו אותו כלב וההתבכיינות הזאת לא מעוררת כבוד רב", אמרה יחימוביץ'.

לשאלה אם ניצחון של הרצוג יעניק לו מנדט של ממש לכניסה עתידית לממשלה, ענתה יחימוביץ' כי לא מדובר במלחמה מבחינתה. "אם הצעה כזאת תעבור - לא תהיה דרמה גדולה סביב מה שאעשה או לא אעשה בעתיד. מבחינת הרצוג זו הישרדות על חייו הפוליטיים, כשהוא מקבל כמה חודשים של הארכה. מה שיקרה בחודשים האלה, זה שהוא ייכנס בכל מחיר לממשלת נתניהו וזה יהיה סופה הערכי והפוליטי של מפלגה העבודה. כניסה לממשלת הימין הזאת היא דבר בלתי נתפס, ולשם הרצוג יוביל - כי זה מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully