וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר מולנר השתין בתחנת המשטרה - אך בית המשפט שחרר אותו לביתו

31.8.2016 / 11:46

אתמול נלקח העבריין לחקירה לאחר שלטענת המשטרה סירב להזדהות כשנהג ברכב לא בטיחותי. במהלך החקירה חשף את איבר מינו והטיל את מימיו. בבית המשפט טען כי החוקרים מנעו ממנו להגיע לשירותים למרות מצבו הרפואי

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: השב"כ מנע התנגשות בין משפחות אלפרון ומולנר, בחודש שעבר)

היעד מספר אחד של המשטרה, איש העולם התחתון עמיר מולנר, הטיל את מימיו מול שוטרים בחדר חקירות, אך למרות זאת קבע הבוקר (רביעי) בית המשפט כי אין להשאירו במעצר בשל מעשיו. שוטרים של מרחב דן, בפיקודו של ניצב-משנה שי אזולאי, הבחינו אתמול במולנר נוהג בכלי רכב ברחובות רמת גן. השוטרים פנו אל מולנר ודרשו שיזדהה בפניהם ויציג להם רישיונות משום שלטענתם הוא נהג בכלי רכב שאינו בטיחותי ותקין.

לטענת השוטרים במקום, מולנר סירב לדרישה ובעזרת כמה מאנשיו הוא ניסה להכשיל את השוטר שעמד מולו. למקום הוזעק כוח תיגבור של שוטרי מרחב דן שעצרו את מולנר עצמו ושניים מאנשיו. מולנר הובא לחקירה במשטרת מרחב דן, ולטענת המשטרה, במהלך החקירה חשף את איבר מינו לעיני החוקרים והטיל את מימיו בחדר החקירות. מולנר הובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, תוך שהם מציינים כי הוא חשוד בעבירות נגד אנשי המשטרה והטלת מימיו במתקן משטרתי.

מולנר עצמו טען בפני השופט שאול אבינור כי הזדהה בפני השוטרים בעת שנתפס נוהג ברמת גן וכי הוא הוחזק בחדר החקירות יותר מארבע שעות למרות שציין בפניהם כי הוא סובל מבעיות רפואיות ועליו לעשות את צרכיו. לדבריו, החוקרים התעקשו ומנעו ממנו להגיע לחדר השירותים עד שהוא נאלץ בלית ברירה להתפנות מול חוקרי המשטרה. השופט אבינור קיבל את דבריו של מולנר ושיחרר אותו ממעצר תוך שהוא קובע כי אין הצדקה להמשך החזקתו במעצר לצורך חקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
אלשיך למנהיגה בעדה האתיופית: "עברנו אותו תהליך עם המרוקאים והרוסים"
"יכול להגיע לתל אביב - אך לא לאדמה שלי": בעל הקרקע בעמונה מדבר
חשד נוסף לסלמונלה ביוניליוור: ספק טחינה לחברה הודיע על החזרת מוצרים

עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
עמיר מולנר/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully