וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימו העבודות באיילון, הלחימה בסוריה מתרחבת | כותרות השבת

הנתיב הדרומי נפתח לתנועה לאחר סיום העבודות בתחנת הרכבת בת"א. הטורקים תקפו שוב עמדות כורדיות בצפון סוריה. פלסטיני שתכנן לבצע פיגוע דקירה נתפס בחברון. אלו הכותרות שעשו את סוף השבוע

איילון דרום נחסם עקב עבודות ונפתח לתנועה בסיומן

רכבת ישראל ביצעה עבודות שדרוג בתחנת רכבת השלום בתל אביב, שבמסגרתן נחסם לתנועה כביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון דרום לפני מחלף השלום. העבודות יצאו לדרך חרף מחאתן של הסיעות החרדיות, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בשישי כי העבודות יתקיימו כמתוכנן

ברכבת תכננו להוסיף בעבודות מסוף חדש לכניסת נוסעים וליציאתם מרציפי תחנת הרכבת הישר אל גשר השלום. מחלף השלום, רחוב גבעת התחמושת ומתחם קניון עזריאלי נחסמו לתנועת כלי רכב למזרח ולמערב, ובאזור לא התאפשר מעבר להולכי רגל. גם תנועת כלי רכב מרחוב מנחם בגין לרחוב יגאל אלון בשני הכיוונים נחסמה.

הלחימה מתרחבת דרומה: טורקיה מגבירה את המתקפות נגד הכורדים

בעוד מבצע "מגן הפרת" בשטח סוריה ממשיך, מטוסי קרב טורקיים הפציצו היום עמדות של קבוצת מורדים ערבים המגובה בידי "הכוחות הסוריים הדמוקרטיים" - ארגון הנתמך בידי ארצות הברית, בכפר אל-אמרנה הנמצא מדרום לג'ראבלוס – כך טענה הקבוצה, בשם "המועצה הצבאית של ג'ראבלוס", ולפי דיווחיה בהפצצות נהרגו אזרחים.

המועצה כינתה את המתקפה "הסלמה מסוכנת", ואילו גורמים צבאיים בטורקיה טענו כי מטוסיה של אנקרה פגעו בעמדה של המיליציה הכורדית (YPG) ומטרות של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בלבד.

איטליה ציינה יום אבל לאומי; מניין ההרוגים עלה ל-290

איטליה ציינה היום יום אבל לאומי לזכר ההרוגים ברעידת האדמה הקטלנית שפקדה השבוע את מרכז המדינה. מניין ההרוגים עלה הלילה ל-290, והרשויות דיווחו כי כמעט 400 פצועים מאושפזים בבתי החולים. בשעות הצהריים, החל טקס הלוויה ממלכתי בעיירה אסקולי פיצ'נו ל-35 מקורבנות הרעש, בנוכחותם של נשיא איטליה סרג'יו מטרלה וראש הממשלה מתאו רנצי.

מאז הלילה הוצאו מבין ההריסות באמטריצ'ה עוד תשע גופות ומניין ההרוגים בעיירה מוכת האסון לבדה עלה ל-230. אמטריצ'ה היא המקום שספג את מספר האבידות הגדול ביותר ברעידת האדמה.

פלסטיני חמוש בסכין נתפס בחברון בכוונה לבצע פיגוע נקמה

צעיר פלסטיני, תושב חברון כבן 18, הגיע היום סמוך למערת המכפלה בחברון ועורר את חשדם של שוטרי מג"ב שנמצאים במקום. השוטרים הורו לו לעצור, ובחיפוש שערכו על גופו ובכליו נמצא סכין.

מבדיקה ראשונית עלה כי החשוד בא למקום כדי לבצע פיגוע דקירה בנקמה על מותו של בן דודו שנורה במהלך פיגוע דקירה אותו ביצע לפני כחצי שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

דיווח: יו"ר הקמפיין החדש של דונלד טראמפ הפר את חוקי הבחירות

סטיבן בנון, יו"ר הקמפיין החדש של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, רשום כמצביע בפלורידה, מדינת מפתח מתנדנדת במרוץ, ככל הנראה תוך הפרה של חוקי הבחירות. בכתבה שפורסמה בשישי בגרדיאן הבריטי נחשף כי הכתובת תחתיה רשום בנון היא של בית ריק ומועמד להריסה במיאמי, שבו הוא אינו מתגורר.

"רוקנתי את הנכס והוא עומד להפוך לאתר בנייה. אף אחד לא גר שם", אמר לעיתון הבריטי הבעלים של הנכס. שכנים באזור הבית העידו גם הם כי הבית נטוש כבר כמה חודשים. לטענתם, בנון, בן 62, שכר בעבר את הבית עבור אשתו לשעבר, אך לא התגורר בו בעצמו. אשתו לשעבר, פעילה במפלגה הרפובליקנית בעצמה, עזבה את הבית מוקדם יותר השנה וגם לה הסדרי הצבעה לא רגילים.

בן 22 נפצע קשה בקפיצה למים רדודים בגן השלושה שלמרגלות הגלבוע

צעיר בן 22 נפצע היום באורח קשה כשקפץ לבריכה רדודה בגן השלושה (הסחנה), במועצה אזורית עמק המעיינות שלמרגלות הגלבוע. ראשו של הצעיר פגע בקרקעית הבריכה ונחבל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה בעזרת מסוק, כשהוא מורדם ומונשם.

מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו לזירת התאונה, סגרו את הזירה והנחיתו את המסוק. עוד נמסר כי המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

17 הרוגים בשריפה במחסן במוסקבה: "האשמים יימצאו וייענשו"

17 פועלים מהגרים נהרגו היום בשריפה במחסן במוסקבה - כך הודיעו הרשויות. "כשהאש כובתה, התגלה חדר שנעלם מעיני הכבאים בשל הלהבות", נמסר מדוברות שירותי החירום. עוד נמסר כי לוחמי האש הרסו קיר כדי להגיע לחדר שבו נמצאו הגופות.

כשהגיעו למקום בשעות הבוקר המוקדמות הם גילו את המחסן כולו, שנמצא באזור מסחרי בצפון מוסקבה, אפוף בלהבות. המחסן, שככל הנראה שייך לחברת דפוס מקומית, נמצא בקומה הרביעית של המתחם. מחוץ למקום התקבצו עשרות פועלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully