וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני לא חמוש שהתקרב לעמדת צה"ל ליד ההתנחלות עפרה נורה למוות

לפי הצבא, החשוד התקרב בריצה לעמדה ולאחר שלא עצר הוא נורה. ואולם, לא נמצא דבר על גופתו של איאד זכריה חמיד, בן 38. צה"ל: האירוע בבדיקה. בעיירת הפלסטיני טוענים: "הוא היה בעל צרכים מיוחדים"

ספק 500

פלסטיני לא חמוש שהתקרב היום (שישי) בריצה לעמדת צה"ל בסמוך לעפרה נורה למוות בידי לוחם מחטיבת כפיר שהיה במקום. הוא נורה לאחר שלא נענה לקריאות הכוח בהתאם לנוהל מעצר חשוד. חבלנים הגיעו לזירה כדי לבדוק את גופתו של ההרוג, איאד זכריה חמיד, בן 38 מסילוואד שמצפון לרמאללה. ואולם, לא נמצא עליו דבר. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות והאירוע מתוחקר.

חבר מועצת העיירייה סילוואד, מאהר ת'לג'י, אמר כי "השהיד איאד זכריה הוא בעל צרכים מיוחדים ואב לשלושה ילדים. הוא נהרג לאחר שנפגע מארבע יריות".

ביום רביעי דקר מחבל חייל בכביש גלעד סמוך להתנחלות יצהר שבשומרון ופצע אותו באורח קל. החייל, המשרת בגדוד הסיור של חטיבת הנח"ל, ירה למוות במחבל. לאחר האירוע החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אך שוחרר כעבור זמן קצר. התקרית החלה כשפלסטינים יידו אבנים מרכב חולף. כוח צה"ל פתח במרדף אחריהם והתנגש ברכבם. הפלסטינים ירדו מהרכב ואחד מהם דקר את החייל.

עוד על צבא וביטחון
הימור מסוכן: הבחירות המקומיות ברשות עלולות להפיל את המחנה המתון
על רקע הפיוס עם טורקיה: מספר שיא בהיקף הסחורות שנכנסות לרצועת עזה
הרשות הפלסטינית: שובת הרעב בילאל כאיד ישוחרר בדצמבר

(עדכון ראשון: 13:13

זירת האירוע שבו נורה פלסטיני על ידי כוח צה"ל בסמוך לפילבוקס בכפר סילוואד שבבנימין, אוגוסט 2016. ענבל ראובני, תצפית TPS
העמדה שאליה התקרב הפלסטיני, היום/תצפית TPS, ענבל ראובני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully