וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סע או שאדפוק בך כדור": תושב הפזורה הואשם בניסיון חטיפה בבאר שבע

23.8.2016 / 15:25

על פי כתב האישום, הצעיר התפרץ לרכב שבו המתין הנהג לאביו, הצמיד אקדח לראשו ודרש ממנו לנסוע. לאחר שסירב, ירה הנאשם בחלון הצמוד אליו והנהג ברח. בחקירת המשטרה עלה כי הרקע הוא ככל הנראה סחיטה

גבר אזוק. ShutterStock
החשוד והקורבן עבדו יחד במפעל ועוסקים שניהם בתחום המתכות/ShutterStock

צעיר בן 24 מהפזורה הבדואית ניסה לחטוף תושב באר שבע תוך שהוא מאיים עליו באקדח - כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (שלישי) בבית משפט השלום בבאר שבע. על פי כתב האישום, מועתז אל-קצאצי התפרץ לרכב שחנה בעיר, שבו ישב אדם במושב הנהג והמתין לאביו. הוא הצמיד אקדח לראשו של הנהג תוך שהוא צועק לעברו "סע סע!". לפי כתב האישום, הנהג סרב לנסוע והצעיר מהפזורה הבדואית ירה בחלון הסמוך אליו.

הנהג הפציר באל-קצאצי שייקח את הרכב ויעזוב אותו לנפשו, אך הנאשם המשיך לדרוש ממנו לנסוע תוך שהוא מאיים עליו. "סע אתה למה אדפוק כדור בראש", אמר אל-קצאצי על פי כתב האישום. לאחר שהנהג סירב לנסוע, כיוון הצעיר את אקדחו לרצפת הרכב וניסה לירות פעם נוספת.

בשלב זה החל הנהג להתעמת עם הנאשם, זינק מהרכב וברח מהמקום בריצה. אל-קצאצי נכנס לרכב ונסע למרחק קצר, נטש אותו ונמלט מהמקום. פרקליטות מחוז דרום ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
"הציע לה לרקוד - וגרר אותה לשירותים": האישום באונס באלנבי 40
עשרות רובים ואקדחים הוחרמו: צה"ל פשט על מפעלי ייצור נשק בגדה
חשד לפגע וברח: אשה נפגעה בינוני מרכב ביבנה; הנהג נמלט

אילוסטרציית אקדח. ShutterStock
הנהג סירב לנסוע, הנאשם ירה בחלון הרכב/ShutterStock

בתחילת החודש נעצר אל-קצאצי. חקירת האירוע החלה עם קבלת דיווח במשטרה בתחילת חודש יולי, לפיו התרחש ניסיון חטיפת אדם תוך איומים וירי בנשק בעמק שרה בבאר שבע. כוחות משטרה הוקפצו למקום והחלו בחקירת האירוע, תוך איתור קורבן ניסיון החטיפה, תושב באר שבע.

בעדותו מסר המתלונן כי החשוד בניסיון החטיפה נכנס לפתע למכוניתו בעת שהמתין בתוכה, ירה עם נשקו בתוך כלי הרכב ואיים להרוג אותו תוך הצמדת הנשק לראשו. לאחר מכן, לדברי הקורבן, הוא החל להיאבק בחשוד והצליח להימלט מהמכונית. החשוד נמלט בשלב זה עם כלי הרכב, שאותר זמן קצר לאחר מכן באזור חוצות להב.

כבר לאחר איתור מכוניתו של המתלונן החלו טכנאי הזיהוי הפלילי של המשטרה לחפש בו ראיות פורנזיות שיקשרו את החשוד לזירה ולמעשה. בחקירה עלה כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה לצורך סחיטה, זאת מאחר שהחשוד והקורבן עוסקים שניהם בתחום המתכות ועבדו בעבר באותו מפעל ברמת חובב.


(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully