וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציע לה לרקוד - וגרר אותה לשירותים": האישום באונס באלנבי 40

23.8.2016 / 9:33

לפי כתב האישום שהוגש נגד דליי מקטה בגין אונס ומעשה סדום, הוא משך את המתלוננת לשירותים והפשיט אותה. היא נאבקה בו וטענה שהיא לסבית - אך הוא המשיך במעשיו. הצעיר הורשע בעבר בביצוע עבירת מין: "הדמיון מעיד כאלף עדים על מסוכנותו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב נגד דליי מקטה בן ה-24, בגין אינוס ומעשה סדום במועדון "אלנבי 40" בתל אביב בשבוע שעבר. לפי כתב האישום, מקטה הזמין את המתלוננת, בת 18, לרקוד - ומשהתקרבה אליו הוא משך אותה בכח לשירותים, הפשיט אותה תוך מאבק ואנס אותה.

בשעה 06:40, נכנס מקטה למועדון, הציע לנערה לרקוד וסימן לה להתקרב אליו. בשלב זה, לפי כתב האישום, טענה המתלוננת כי היא לא יודעת לרקוד, אך לאחר שסימן לה לבוא לעברו קמה אליו בכוונה לרקוד עמו. ואולם, נכתב כי הוא לקח אותה לעבר מסדרון שגבל בתא השירותים ודרש ממנה להיכנס. היא סירבה, ולפי כתב האישום הוא משך אותה לתוך התא ונישק אותה בכוח.

עוד כתבות בנושא:
החשוד באונס באלנבי 40 מכחיש: "רק רציתי לדבר איתה בשירותים"
מועדון "אלנבי 40" נסגר בשל חשד לאונס - שהוסתר על ידי המשטרה

דליי מקטה – חשוד באונס אלנבי 40 – בבית המשפט המחוזי תל אביב. מגד גוזני
טען כי לא קיים מגע מיני עם המתלוננת. מקטה בבית המשפט, היום/מגד גוזני

הצעירה ניסתה להתנגד וטענה כי היא לסבית וביקשה ממנו שיחדל ממעשיו. ואולם, לפי כתב האישום, הוא הפשיט אותה בכוח ותוך מאבק עמה, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

בידי המשטרה ראיות רבות התומכות בגרסתה של הצעירה ובהן עדותה של חברתה, שלה סיפרה על האונס זמן קצר לאחר שהתרחש, והודעה ששלחה לחברות נוספות המעידות על מצבה הנפשי הקשה. כמו כן, בעימות שנערך בין השניים הכחיש מקטה כי אנס אותה ואמר כי השניים רק "שוחחו בשירותים כי היה רועש". ואולם, בחקירה השלישית שינה את גרסתו וטען כי היחסים קוימו בהסכמה מלאה.

כמו כן, בשנת 2012 הורשע מקטה בעבירה של מעשה מגונה. "הדימיון בין המעשים מעיד כאלפי עדים על המסוכנות המינית הנשקפת ממקטה ועל חוסר היכולת לתת בו אמון בדמות חלופת מעצר שיהיה בה כדי לרסן את דחפיו", נכתב בבקשת המעצר עד לתום ההליכים שהוגשה על ידי עו"ד יעל הראל מפרקליטות מחוז תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מועדון אלנבי 40.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נסגר למשך 21 יום. מועדון "אלנבי 40"/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

מועדון "אלנבי 40" נחשב למועדון פרובוקטיבי ובעבר נחשפו סרטונים שבהם נראתה צעירה שיכורה מקיימת יחסי מין על הבר לעיני הנוכחים. בעקבות הפצת הסרטונים נפתחה חקירה בחשד שהיחסים בוצעו ללא הסכמתה. במהלך החקירה נחקרו עובדי המועדון ובעליו, אך לא הוגשו נגדם כתבי אישום.

דליי מקטה – חשוד באונס אלנבי 40 – בבית המשפט המחוזי תל אביב. מגד גוזני
מקטה בבית המשפט, היום/מגד גוזני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully